00:00
01:18
تقاطع: سه دختر جوان با جاسازی دوربین‌ مخفی بر روی شلوارشان و راه رفتن در مرکز شهر نیویورک، نگاه‌های خیره‌ی ده‌ها نفر از مردان و زنان به برآمدگی باسن‌ خود را شکار کردند.
ویدئوهای منتشرشده از این دوربین مخفی نشان می‌دهد که دید زدن باسن خانم‌هابه سن، جنسیت و گروه خاصی محدود نیست و طیف وسیعی را شامل می‌شود؛ از یک زن مسن گرفته تا دو جوان ارتودوکس یهودی، و یا مردی که به پشت دوست‌دخترش می‌‌رود تا دید بهتری داشته باشد.
در ویدئویی که توسط گروه فمینیستی “هُلابَک” (HollaBack) روی اینترنت منتشرشده، هر باری که فردی توسط این دوربین مخفی شکار شده، یک صدای دینگ شنیده می‌شود و صورت فرد شکارشده نیز بزرگ می‌شود.
در جریان این آزمایش در نیویورک، تصاویر حدود ۶۰ نفر در لحظه‌ی دید زدن به باسن این سه زن شکار شده است.
در عین حال، هدف اصلی این دوربین مخفی، معرفی کمپینی با هدف افزایش آگاهی در مورد سلامت مردها بود. این کمپین، مردها را تشویق می‌کند تا با چک کردن ناحیه‌ی بین باسن و کشاله‌ی ران خود، از عدم وجود توده‌های احتمالا سرطانی در این ناحیه اطمینان یابند.
گفتنی است “کمپین افزایش آگاهی در مورد سلامت مردان” در ماه جاری میلادی و با عنوان “مووِمبر” (Movember) آغاز به کار کرده و مردان در سرتاسر جهان با گذاشتن “سیبیل” به آن پیوسته‌اند.