lördag 19 augusti 2017

یک دختر استرالیایی برای بار سوم از حمله اسلامگرایان داعش در اروپا جان سالم به در برد

یک دختر استرالیایی برای بار سوم از حمله اسلامگرایان داعش در اروپا جان سالم به در برد

یک زن جوان استرالیایی که برای گردش به کشورهای مختلف اروپایی سفر کرده، سه بار در مکانی حضور داشت که داعش در آنجا عملیات تروریستی انجام داد ولی در هر سه بار جان سالم به در برد.
به گزارش«محبت نیوز» جولیا موناکو، دختر ۲۶ ساله استرالیایی که از هجوم پنج‌شنبه شب ۱۷ آگوست ۲۰۱۷ داعش به شهر بارسلون اسپانیا جان سالم به در برد، پیش از این دو بار دیگر نیز شاهد عملیات تروریستی داعش بوده، بدون آنکه آسیبی به او برسد.
العربیه به نقل از دیلی میل نوشت، جولیا موناکو زمانی که با دوستانش در یک مرکز خرید در منطقه لاس‌رامبلاس بارسلون حضور داشت، یک خودوروی ون تعدادی از عابران پیاده را زیر گرفته، ۱۴ نفر را کشت و بیش از ۱۰۰ نفر دیگر را زخمی کرد.
این سومین عملیات تروریستی اسلامگرایان داعش است که این دختر استرالیایی شاهد آن بود. او که برای تفریح به اروپا آمده، پیش از این شاهد عملیات ترویستی لندن و پاریس نیز بود؛ عملیاتی که از هر سه آنها جان سالم به در برد.
جولیا موناکو در ماه ژوئن ۲۰۱۷ در لندن حضور داشت و زمانی که قصد خروج از یک ایستگاه قطار در نزدیکی لندن‌بریج را داشت، مردی با خودرو به رهگذران حمله کرده و سپس سرنشینان خودرو با چاقو به مردم حمله کردند.
این گردشگر استرالیایی که سفر تفریحی خود به اروپا را سه ماه پیش آغاز کرده، چند روز پس از حادثه لندن، به پاریس پایتخت فرانسه سفر کرد. او هنگامی که در نزدیکی کلیسای جامع روتردام بود، فردی با چاقو به پلیس فرانسه حمله کرد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar