söndag 6 augusti 2017

وزیر مهاجرت نروژ: پناهجویان جعلی را معرفی کنید

وزیر مهاجرت نروژ: پناهجویان جعلی را معرفی کنید

نخست وزیر و وزیر مهاجرت نروژ از مردم این کشور خواستند پناهندگانی را که به کشورهایشان سفر میکنند را دنبال کرده و به مسئولین گزارش دهند.
به گزارش «محبت نیوز» وزیر مهاجرت نروژ گفت از مردم می‌خواهم پناهند گانی که به کشور خود سفر میکنند را به ما گزارش کنند.
سیلوی لیستهوگ گفت در این انتخابات گزارش هایی از مردم دریافت کرده‌ام که همسایگان و کسانیکه در محیط زندگیشان هستند به کشوری که از آن فرار کرده‌اند سفر میکنند.
برای خیلی‌ از نروژیها این امر عجیبی‌ است زیرا اینها کسانی‌ هستند که وقتی‌ به نروژ آمده‌اند گفته‌اند که ما از جنگ و تحت تعقیب بودن فرا ر کرده ایم.ولی چگونه است آنها برای تعطیلات به کشور خود بر میگردند .
خانم سیلوی گفت این امر هم برای مردم نروژ و هم برای من بسیار عجیب است . این وزیر از مردم نروژ خواست هر گونه اطلاعاتی‌ راجع به این افراد چه آنهایی که الان سفر کرده اند و چه آنهای که قبلن حتی یک بار سفر کرده اند را به اداره مهاجرت نروژ اطلاع دهند.
او گفت در حال حاضر وزارت دادگستری نروژ پرونده ۷۸ پناهنده که به کشور خود تردد کرده اند را در دست بر رسی‌ دارد .اینها همه در معرض از دست دادن حق پناهندگی خود هستند . وی تاکید نمود که ما فکر می‌کنیم که این نوک قله سؤ استفاده از دولت نروژ است.
وزیر مهاجرت و همگرایی نروژ که خود یک آموزگار است معتقد است که افراد بزرگسالی که در ارتباط با فرزندان پناهندگان هستند (منظور آموزگاران مدارس است) مسئولیت ویژه ای در گزارش این موارد دارند.
وی می افزاید: اگر آموزگاری بشنود که بچه ای در طول تعطیلات به کشوری که خانواده اش از آن گریخته بود مسافرت کرده،آنوقت دستکم من واکنش نشان خواهم داد.
زمانی که از وزیر مهاجرت پرسیده می شود که آیا منظورش دانش آموزانی ست که پس از تعطیلات به مدارس می روند،وی پاسخ می دهد: «بله. همینکه این گفته شود دستکم یک زنگ را برای من بصدا درآورده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar