tisdag 22 augusti 2017

زن اسلامگرای داعشی در دادگاهی در کانادا حاضرین را ‘کافر’ خطاب نمود

زن اسلامگرای داعشی در دادگاهی در کانادا حاضرین را ‘کافر’ خطاب نمود

این زن اسلامگرا که توسط دو افسر پلیس مقابل دوربین نگه داشته شده بود، از طریق مترجم خطاب به دادگاه گفت: شما همه کافر هستید. من آنچه شما می پرستید را پرستش نمی کنم.
به گزارش«محبت نیوز» رهاب دوگموش ۳۲ ساله، زن مسلمان تورنتویی نقاب دار که به کارکنان و مشتریان Canadian Tire حمله کرده بود، از خارج شدن از سلول زندان و حضور در دادگاه امتناع کرد. اما به حکم قاضی مجبور شد پنجشنبه گذشته از طریق ارتباط ویدیویی مقابل قاضی قرار بگیرد. وی در برابر دوربین قرار گرفت، اما از همکاری با قاضی و پاسخ دادن به سوالات امتناع کرد.
به نوشته مجله ایران جوان، دوگموش که توسط دو افسر پلیس مقابل دوربین نگه داشته شده بود، از طریق مترجم خطاب به دادگاه گفت: شما همه کافر هستید. من آنچه شما می پرستید را پرستش نمی کنم.
متهم با ۲۱ اتهام، از جمله اقدام به قتل و ارتباط با گروه تروریستی اسلامی روبرو می باشد. او متهم است که ۳ جون سال جاری با چوب گلف به کارکنان و مشتریان فروشگاه Canadian Tire حمله کرده و سپس آنها را با کارد یا خنجر تهدید کرده بود.
دوگموش در اولین حضورش در دادگاه در ماه جون، حمایت اش از  گروه اسلامی داعش را اعلام کرد. وی پس از آن از حضور در ۳ جلسه دادگاه خودداری کرد، تا اینکه قاضی دستور خارج کردن متهم از سلول و آوردن وی به دادگاه را صادر کرد. بررسی پرونده دوگموش هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت. قاضی هفته آینده در مورد اینکه آیا متهم از نظر سلامت عقلی صلاحیت حضور در دادگاه و محاکمه شدن را دارد یا خیر، تصمیم گیری خواهد کرد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar