söndag 13 augusti 2017

تفاوت در دیدگاه های مذهبی عامل جدایی زوج مشهور آمریکایی

تفاوت در دیدگاه های مذهبی عامل جدایی زوج مشهور آمریکایی

تفاوت دیدگاههای مذهبی، یکی از چالش های بزرگ زندگی این زوج هنرمند بود، کریس پرات یک مسیحی سنتی و محافظه کار است، در حالی که آنا فریس اعتقادی به ادیان آسمانی ندارد.
به گزارش«محبت نیوز» جدایی «کریس پرات» و «آنا فریس» بازیگران مشهور آمریکایی خبرساز شده است، این زوج هنری این هفته بصورت رسمی طلاق گرفتند و به هشت سال زندگی مشترک خود خاتمه دادند.
به گفته صدای آمریکا، این داستان بازتاب گسترده ای در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داشت و طرفداران این ستاره های بزرگ را غافلگیر کرد.
هر چند که هنوز علت اصلی جدایی مشخص نیست ولی به گفته برخی از منابع آگاه، شهرت و مذهب عامل اصلی اختلافات آنا و پرت بوده است.
این هنرمندان جوان، شور و هیجان بسیاری برای بازیگری داشتند و در طول سالهای گذشته، این اشتیاق به نوعی رقابت پنهان میان آنها تبدیل شد.
گفته می شود تفاوت دیدگاههای مذهبی، یکی از چالش های بزرگ زندگی آنها بود، کریس پرات یک مسیحی سنتی و محافظه کار است، در حالی که آنا فریس اعتقادی به ادیان آسمانی ندارد و فردی مذهبی نیست.
اختلافات آنها پس از تولد فرزندشان جک در سال ۲۰۱۲ به اوج رسید و آنها در زمینه تعلیم و تربیت کودک خود تفاهمی نداشتند.
در نهایت آنا فریس و کریس پرات پس از مراجعه به مشاور خانواده، تصمیم به جدایی گرفتند و با رضایت خاطر به زندگی مشترک خود خاتمه دادند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar