torsdag 25 februari 2016

نیروی انتظامی ایران: ۲۵۰ هزار پلیس، امنیت انتخابات را تامین می‌کنند

نیروی انتظامی ایران: ۲۵۰ هزار پلیس، امنیت انتخابات را تامین می‌کنند

رویدادهای کنونی

پوشش زنده

08:47 GMT

تبلیغات انتخاباتی از ساعت هشت صبح امروز پنجشنبه ممنوع شده است
عکس از ایسنا

15:43 GMT

به گزارش خبرگزاری فارس، یوسف حسنی، فرماندار نظنز اعلام کرد ۱۸ نفر از نامزدگان نمایندگی انتخابات مجلس دهم، رقابت در میان ۱۲ نفر از کاندیداها ادامه دارد.

15:38 GMT

مهدی خزعلی، نویسنده و فعال سیاسی در صفحه تلگرام خود درباره انتخابات روز جمعه نوشت: "این یک انتخابات معمولی نیست! یک رفراندم است، ما می خواهیم در یک کلام به ظلم و ستم و بیداد 'نه' بگوییم."

15:29 GMT

دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت در اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب اظهارات برخی از نامزدهای انتخابات در تهران و قم علیه دولت ، مسئولان و منسوبان مقامات اعلام کرد: "به منظور حفظ آرامش، روشنگری لازم و تفصیلی در خصوص ابعاد و انگیزه های این حملات به امید و اعتماد مردم را به زمان مناسبی پس از انتخابات موکول می کند."

15:21 GMT

شهاب الدین چاووشی، رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اعلام اینکه حدود هشت میلیون و ۵۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دهی در پایتخت هستند و گفت که براساس آمار ثبت احوال استان تهران ۳۹۹ هزار و ۹۷۲ نفر در انتخابات روز جمعه رای اولی هستند.
رییس ستاد انتخابات استان تهران همچنین اعلام کرد: "ارائه شناسنامه و کد ملی برای رای دهندگان الزامی است."

15:10 GMT

حسینعلی امیری، قایم مقام وزیر کشور به خبرگزاری ایرانا گفت: "۱۲۰ هزار صندوق رای در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است و این تعداد صندوق با نظارت نمایندگان هیات‌های نظارت بر انتخابات مهر و موم شده و در اختیار فرمانداری های سراسر کشور قرار گرفته است."

15:04 GMT

تسنیم نوشت که علی مولوی حقیقی، از کاندیداهای اصولگرایان از حوزه مشهد و کلات انصراف داده است.

14:56 GMT

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری ایران با تاکید بر اهمیت انتخابات روز جمعه(فردا) گفت: "فردا دو رکن اصلی تصمیم گیری نظام تعیین تکلیف می‌شوند. چشم همه دوستان و دشمنان" به این انتخابات است. 

13:34 GMT

معاون سیاسی استاندار تهران در مورد شایعه آوردن افرادی از خارج شهر تهران به داخل برای رای دادن گفته است "این‌طور شایعات در آستانه هر انتخاباتی مطرح می‌شود، این موارد را به ستاد امنیت انتخابات در استان ارجاع می‌دهیم و اگر کار سازمان‌دهی شده‌ای باشد، برخورد می‌شود."
به گزارش مهر، شهاب‌الدین چاووشی گفته است "به طور کلی اغلب این شایعات اثبات نمی‌شود و مطرح کردن آن می‌تواند به ناآرامی و التهاب فضای انتخابات کمک کند."

13:19 GMT

دادستان عمومی و انقلاب کرمان به خبرگزاری میزان، خبرگزاری وابسته به قوه قضائیه گفته است بیست و یک "سایت غیرمجاز" در ایام انتخابات در استان کرمان تعطیل شده‌اند.
او گفته است پنج پرونده با موضوع جرایم انتخاباتی در فضای مجازی در دادستانی کرمان تشکیل شده است

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar