fredag 19 februari 2016

اسلام در آینده نخستین دین بزرگ جهان را به چالش خواهد کشید

اسلام در آینده نخستین دین بزرگ جهان را به چالش خواهد کشید

اسلام در سال های آینده «مسیحیت» را به عنوان نخستین دین بزرگ جهان به چالش خواهد کشید.
به گزارش «محبت نیوز»، اسلام در سال های آینده مسیحیت را به عنوان نخستین دین بزرگ جهان به چالش خواهد کشید، در پایان سال ٢٠۵٠ جمعیت مسلمانان و مسیحیان برابر خواهد شد.
 با روند رو به رشد جمعیت مسلمانان در جهان، اسلام مسیحیت را به عنوان نخستین دین بزرگ جهان به چالش خواهد کشید.
دلیل آن گرایش مردم جهان نه به اسلام و یا گرویدن به اسلام می باشد بلکه دلیل عمده افزایش جمعیت مسلمانان فرزندآوری بی رویه در کشورهای اسلامی و بویژه در اروپا  است.
بر پایه پژوهش های انستیتو (Pew)، جمعیت جوان مسلمانان جهان به سرعت در حال افزایش است، این در حالیست که جمعیت جوان مسیحی جهان در حال رسیدن به مرز سالخوردگی است.
به گفته آلن کوپرمن، مدیر مرکز مطالعاتی (Pew)، اسلام دینی که ٧ سده پس از مسیحیت پا به عرصه وجود گذاشت به یُمن باروری زنان مسلمان در حال گسترش است. به گفته آقای کوپرمن در پایان سال ٢٠۵٠ میلادی جمعیت جهان با رشدی ٣۵٪ به بیش از ٩ میلیارد نفر خواهد رسید. در همین باره زمانی، جمعیت جوان مسلمان با رشدی ٧٣٪ مواجه خواهد شد. با این رشد جمعیت در سال ٢٠٧٠ میلادی، مسلمانان نخستین جمعیت دینی جهان خواهند بود.
دکتر ریچارد لند رئیس مرکز بشارتی جنوب می گوید زنان مسلمان تمایل بیشتری به فرزندآوری از خود نشان می دهند. به گفته دکتر لند فعالیت های بشارتی مسلمانان تأثیر چندانی بر افزایش جمعیت مسلمان جهان نخواهد گذاشت. در حالیکه فعالیت های بشارتی مسیحیان عمده عامل پیشرفت «مسیحیت» است. به صورت نمونه مسیحیت در چین با وجود مخالفت حکومت کمونیستی این کشور در حال رشد است. عمده گسترش مسیحیت مدیون فعالیت های بشارتی در گوشه و کنار جهان است. گروه های بشارتی با وجود همه سختی ها در خطرناک ترین نقاط جهان به فعالیت های بشارتی و نشر کلام خدا مشغولند و تاکنون بسیاری از آنان جان خویش را در این راه از دست داده اند.
آلن کوپرمن اضافه می کند، البته براستی کسی نمی داند که در آینده چه پیشامدی رخ خواهد داد ، دنیای امروز، دنیایی از جنگ های ناخواسته، گرسنگی، قحطی و هزارن موضوع دیگر است.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Facebook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar