onsdag 24 februari 2016

خامنه ای در انتظار مجلسی ضد غربی است

خامنه ای در انتظار مجلسی ضد غربی است

خامنه ای گفت امیدوار است نمایندگانی که در مقابل مداخله های قدرتهای خارجی و از جمله ایالات متحده آمریکا می ایستند انتخاب شوند.
 به گزارش «محبت نیوز» سید علی خامنه ای، رهبر ایران، روز چهارشنبه ۲۴ فوریه گفت اطمینان دارد در انتخابات روز جمعه نمایندگانی انتخاب خواهند شد که در مقابل مداخله های قدرتهای خارجی و از جمله ایالات متحده آمریکا می ایستند.
به گفته العربیه وبسایت شخصی خامنه ای نوشت: “مردم به مجلسی رای می دهند که عزت و استقلال ایران را در اولویت قرار دهد، در مقابل قدرتهای خارجی بیایستد و نفوذ آنها در ایران را نابود کند.”
رهبر جمهوری اسلامی همچنین  با انتقاد از ایجاد «دوقطبی‌های دروغین» در انتخابات استفاده از واژه‌های «تندرو و میانه‌رو» را «تکرار ادبیات سیاسی دشمن خواند و به مسئولان هشدار داد نیروهای حزب‌اللهی نباید همچون داعش تندرو نامیده شوند.
 خامنه‌ای گفته آمریکایی‌ها در این دوره از انتخابات از «القای بی فایده بودن حضور در انتخابات به دلیل مشخص بودن نتیجه آن از قبل» دست برداشته‌اند و با آنکه «در این انتخابات سکوت کرده‌اند اما عوامل و ریزه‌خواران آنها به روش‌های مختلف مشغول اجرای ترفندی جدید هستند.»
وی ایجاد «دو قطبی‌های دروغین» برای «القای وجود دو دستگی در مردم» را «ترفند جدید» آمریکا دانسته که «منشأ اصلی» آن «در خارج از کشور است اما متأسفانه برخی اوقات در داخل نیز تکرار می‌شود.»
خامنه‌ای با رد دو قطبیِ «مجلس دولتی» و «مجلس ضد دولتی» گفته «ملت ایران نه مجلس دولتی می خواهد و نه مجلس ضد دولتی.»
این مطلب را به اشتراک بگذارید:
Facebook

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar