söndag 21 februari 2016

احتمال حذف زبان انگلیسی تابلوها و علائم رانندگی در ایرن

احتمال حذف زبان انگلیسی تابلوها و علائم رانندگی در ایرن

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی انجام هرگونه تغییر در تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی را منوط به مصوبه هیات وزیران دانست.
به گزارش «محبت نیوز»  سردار تقی مهری درباره اصلاح تابلوهای راهنمایی و رانندگی و بحثی که چندی پیش درباره حذف زبان انگلیسی از این تابلوها مطرح شده بود، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی براساس علائم استاندارد که مصوبه هیات وزیران است، عمل کرد و با تخلفات نیز مطابق همین تابلوها برخورد خواهد کرد.
به گزارش ایسنا وی با بیان اینکه هر تصمیم جدیدی که در مورد تابلوها گرفته شود پلیس آن را اعمال خواهد کرد، گفت: تاکنون هیچ تصمیم جدیدی در این باره گرفته نشده و آیین‌نامه فعلی راهنمایی و رانندگی نیز مصوبه هیات وزیران است و در صورتی که هیات وزیران تغییری را اعمال کند، اجرایی خواهد شد که تاکنون اینطور نشده است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی درباره اینکه آیا می‌توان تنها در یک شهر چنین تغییراتی را اعمال کرد، افزود: اینطور نیست که در یک شهر بخواهند تغییراتی را اعمال کرده و در شهر دیگر تابلوها به شکل دیگر باشد. علائم راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور یکسان است و تغییر درآن نیز یکسان اجرا می‌شود.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:
FacebookBalatarin

نمایش نظر دهی

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar