fredag 26 februari 2016

"صاحبخانه ایرانـی" در لس آنجلس وسایل "دختر مستاجر" را به خیابـان ریخت

"صاحبخانه ایرانـی" در لس آنجلس وسایل "دختر مستاجر" را به خیابـان ریخت

خرداد: صاحب خانه‌ای ایرانی در شب دوشنبه ٥ اکتبر، در شهر تارزانا وسایل مستأجر تازه واردش را در خیابان گذاشت و با تعویض قفل در، مانع ورود وی به خانه گردید. طبق قوانین ایالت کالیفرنیا، پلیس تعویض خودسرانه قفل و تعرض به وسایل مستاجر را از مصادیق رفتار مجرمانه می‌شناسد.
 
به گزارش خرداد، مستأجر که دختر جوان ایرانی بود و تنها دو ماه است که به آمریکا مهاجرت کرده، از طریق آگهی‌های اجاره اتاق در یکی از نشریات ایرانی لس‌آنجلس، اقدام به اجاره یکی از اتاق‌های منزل این خانم مسن ایرانی در شهر تارزانا کرده بود.
 
هنوز ٥ روز از سکونت در خانه نگذشته بود که صاحبخانه بنای ناسازگاری گذاشته و اجازه شستن ظرف و یا پخت و پز را نداده بود و از مستاجر خود خواسته بود از ظروف یکبار مصرف استفاده کند.
 
مستأجر که از شرایط موجود اظهار نارضایتی کرده بود، بعد از اینکه از سر کار به خانه برگشت، وسایل خود را جلوی در دید و متوجه تعویض قفل در گردید. به همین دلیل ساعت 9:30 شب با 911 تماس گرفت و اپراتور مرکز پلیس اظهار کرد که مورد وی اضطراری محسوب نمی شود و در اولویت های بعدی بررسی خواهد شد.
پلیس لس‌آنجلس ساعت ١١:٣٠ شب در محل حاضر شد و علیرغم تلاش‌های مکرر، صاحبخانه از روبرو شدن با پلیس امتناع کرده و در را برای آنها باز نکرد. در حضور پلیس، دختر جوان وسایل خود را وارسی کرده و خبری از مدارک تحصیلی، پول و طلاها و همچنین پاسپورت و گرین کارت وی نبود.
 
پلیس با تاکید بر اینکه تعویض قفل در و دست زدن به وسایل های مستأجر جرم تلقی میشود، اطمینان داد از دختر جوان حمایت می‌کند و در وهله اول مهم‌ترین وظیفه خود را تامین امنیت برای وی می‌داند .
 
+46
رأی دهید
-8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar