torsdag 25 februari 2016

ایران در حال ایجاد شبکه بزرگ ترور در اروپاست

ایران در حال ایجاد شبکه بزرگ ترور در اروپاست

اسرائیل جمهوری اسلامی را متهم کرد که در تدارک ایجاد یک شبکه بین‌المللی متشکل از سلول‌های مخفی ترور است.
به گزارش «محبت نیوز»  وزیر دفاع اسرائیل ایران را به تلاش برای ایجاد یک شبکه بین‌المللی ترور در خاک اروپا متهم کرد. به گفته او این شبکه شامل هسته‌های پنهانی می‌شود که مشغول ذخیره‌سازی تسلیحات و جمع‌آوری اطلاعات و جاسوسی‌اند.
به گزارش خبرگزاری آلمان ، موشه یعلون، وزیر دفاع اسرائیل، روز چهارشنبه (۲۴ فوریه/ ۵ اسفند) جمهوری اسلامی را متهم کرد که در تدارک ایجاد یک شبکه بین‌المللی متشکل از سلول‌های مخفی ترور است که گوش به فرمان رهبران ایران در حال ذخیره‌سازی تسلیحات و جاسوسی و جلب نیرو هستند تا در زمان مقتضی به اماکنی در آمریکا و اروپا حمله کنند.
به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، موشه یعلون گفت: «ایران در پی بی‌ثبات کردن خاورمیانه و دیگر نقاط جهان از طریق آموزش و تجهیز و حمایت مالی “هسته‌های ویژه‌ای” است که قصد دارند انقلاب این کشور را صادر کنند.»
به گفته وزیر دفاع اسرائیل، تهران مرکز ثقل “محوری خطرناک” است که شامل بغداد، دمشق، بیروت، صنعا و شهرهایی دیگر در این منطقه می‌شود. او معتقد است: «رژیم ایران از طریق سپاه پاسداران زیرساخت‌های پیچیده‌ای برای ترور تدارک دیده و بسیاری از هسته‌های تحت حمایت ایران عملن منتظر دریافت دستورند تا عملیات خود را در اروپا یا آمریکا اجرا کنند.»
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar