fredag 26 februari 2016

زمان رای‌گیری در انتخابات مجلس و خبرگان تا ساعت یازده شب تمدید شد

زمان رای‌گیری در انتخابات مجلس و خبرگان تا ساعت یازده 

رویدادهای کنونی

پوشش زنده

10:31 GMT

  • رای‌گیری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ایران تا ساعت ده شب تمدید شده است.
  • وزارت کشور ایران تعداد واجدین شرایط رای دادن را ۵۴ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۲۴ نفر اعلام کرده است.
  • ۵۲ هزار شعبه و ۱۲۰ هزار صندوق رأی برای این انتخابات در سراسر ایران در نظر گرفته شده است.

TWEET19:02 GMT

توئیت معین افشاری: عکس صف #انتخابات - سعادت آباد - تهران همه دارن توضیح می دن که تا دیشب نمی خواستن رای بدن ولی بالاخره تصمیم گرفتن رای بدن.

18:51 GMT

نجات الله ابراهیمیان عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: "این شورا تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف به نفع اصلاح طلبان دریافت نکرده است." پیشتر، برخی نامزدهای جناح اصولگرا مدعی شده بودند که هواداران رقبای اصلاح طلب انها تخلفات انتخاباتی انجام داده اند.

18:44 GMT

حسین هاشمی استاندار تهران می‌گوید میزان مشارکت مردم تهران در این دور از انتخابات از "دور قبل" انتخابات "به مراتب بالاتر" بوده است.

18:39 GMTخبر فوری

خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا، از تمدید مهلت انتخابات تا ساعت یازده شب خبر داده است.

18:37 GMT

تازه‌ترین خبرها در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را فردا از ساعت هفت صبح به وقت تهران در چشم‌انداز بامدادی رادیو فارسی بی‌بی‌سی دنبال کنید.

18:37 GMT


علیرضا نیلچی مدیرکل امور انتخابات در نامه‌ای به پورعلی مطلق مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور تاکید کرد که در هنگام خواندن آرای کاندیدهای مجلس خبرگان در تهران، عنوان "مصباح" برای محمددتقی مصباح یزدی و عنوان "مصباحی" برای غلامرضا مصباحی‌مقدم خوانده شود. پیشتر، دفتر محمدتقی مصباح یزدی با ارسال نامه ای به شورای نگهبان و وزارت کشور خواسته بود تمام آرایی که با نام "مصباح" به صندوق ریخته شده اند برای اقای مصباح یزدی خوانده شود.

18:18 GMT

سیامک ره‌پیک سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات می‌گوید تا به حال گزارش تخلفات "خیلی حاد" نبوده که شورای نگهبان بخواهد مداخله کند.

17:56 GMT

با وجود اینکه برخی رسانه‌های ایران آمار و ارقامی از مشارکت مردم در انتخابات منتشر کرده‌اند، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور گفت هیچ آماری در این زمینه نمی‌تواند ارائه کند. آقای امیری با تاکید بر اینکه فقط آمار مراجع رسمی در مورد میزان مشارکت مردم در انتخابات معتبر است پیش‌بینی کرد میزان مشارکت "از دور قبل بیشتر باشد".

17:55 GMT

مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران، گفته است: به دلیل طولانی شدن زمان شمارش آرا و سایر فعالیت‌های مرتبط با انتخابات، تمامی مدارس این شهر فردا (شنبه هشتم اسفند) تعطیل است.

17:35 GMTتمدید زمان رای‌گیری تا ساعت ده شب

وزارت کشور ایران زمان رای‌گیری در انتخابات مجلس و خبرگان را برای سومین بار تمدید کرد. بر اساس اعلام وزارت کشور رای‌گیری در سراسر کشور تا ساعت ده شب ادامه خواهد داشت.شب تمدید شد

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar