fredag 20 mars 2015

کی‌روش پس از دیدار با سوئد و شیلی از تیم ملی ایران جدا می‌شود

کی‌روش پس از دیدار با سوئد و شیلی از تیم ملی ایران جدا می‌شود

  • 2 ساعت پیش
علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام کرد که کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی، پس از دو دیدار دوستانه ایران با سوئد و شیلی از تیم ملی جدا می‌شود.
طبق گزارش‌های منتشر شده در رسانه‎های ایرانی، سرمربی پرتغالی تیم ملی مخالف حضور سردار آزمون و علیزضا جهانبخش در تیم ملی امید بوده، و پیش‌تر اعلام کرده بود که در صورت حضور این دو بازیکن در تیم امید با تیم ملی فوتبال وداع می‌کند.
با وجود این، رئیس فدراسیون فوتبال ایران پس از تایید خبر جدایی کی‌روش، تاکید کرد علت قطع همکاری کارلوس کی‌روش با تیم ملی سردار آزمون و جهانبخش نبوده و عوامل دیگری در این جدایی دخیل است.
علی کفاشیان در یک گفت‌وگو خبری گفت: "امروز نشستی را با سرمربی تیم ملی داشتیم تا آخرین راهکارهای ادامه همکاری را بررسی کنیم اما ایشان به خاطر دلایلی که مطرح کردند و من نمی توانم به آن اشاره کنم، اعلام کرد دیگر شرایط و فضا برای همکاری اش فراهم نیست و نمی تواند با تیم ملی ادامه دهد."
کفاشیان ادامه داد: "اینکه عنوان می شود به خاطر در اختیار قراردادن سردار آزمون و علیرضا جهانبخش این مربی پرتغالی تصمیم به جدایی گرفته، درست نیست. کی روش از مدتها پیش مسائلی را متوجه شده بود و هر چقدر تلاش کرد تا این شرایط را بهبود بخشد؛نشد و در نهایت تصمیم به جدایی گرفت. او دلایل این جدایی را بزودی اعلام خواهد کرد."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar