lördag 25 februari 2017

اعتراف تکان دهنده مهاجم استانبول: به دنبال کشتار مسیحیان بودم

اعتراف تکان دهنده مهاجم استانبول: به دنبال کشتار مسیحیان بودم

اعترافات این تروریست دولت اسلامی، بار دیگر عمق دشمنی و کینه ورزی مسلمانان جهادی را با مسیحیان نشان می دهد.
teror_iatanbul
به گزارش «محبت نیوز» عبدالقدیر ماشاریپوف تروریست مسلمان که جنایت شب سال نو میلادی در استانبول را رقم زد هدف از این حمله تروریستی را کشتار مسیحیان عنوان کرد. در این حمله تروریستی ٣٩ تن کشته شدند.
به گفته خبرگزاری (WWM)، عبدالقدیر ماشاریپوف مسلمان ازبکستانی با اعتراف به جنایت صورت گرفته، هدف اصلی این حمله تروریستی را مسیحیان دانست.
با وجود ادعای گروه تروریستی دولت اسلامی (داعش) مبنی بر انتقام گیری از نیروهای مسلح ترکیه در ارتباط با درگیری های نظامی میان ارتش ترکیه و پیکارجویان دولت اسلامی در ترکیه، این حمله تروریستی با هدف کشتار مسیحیان صورت گرفته است.
به گفته این تروریست دولت اسلامی، در ذهن وی بیشتر انتقام از دنیای مسیحیت مدنظر بوده است تا انتقام گیری از دولت ترکیه.
به اعتقاد بسیاری از مسلمانان تندرو مراسم سال نوی مسیحی یک مراسم شرک آلود است و مسلمانان نیز باید از پرداختن به آن باید خودداری کنند.
گفتنی است بیشتر کشته شدگان این حادثه تروریستی از مسلمانان بودند. ١٢ نفر از مسلمانان ترک ، ٧ شهروند عربستانی و تعدادی از شهروندان کشورهای اروپایی در این حادثه تروریستی کشته شدند.
گفته می شود این تروریست اسلامگرا آموزش های نظامی را در افغانستان فراگرفته است و سال ها در افغانستان ساکن بوده است. به گفته مقامات ترک، این تروریست دولت اسلامی پیش از این در افغانستان با دختران خردسالی نیز ازدواج کرده و از آنان صاحب فرزندانی است.
اعترافات این تروریست دولت اسلامی، بار دیگر عمق دشمنی و کینه ورزی مسلمانان جهادی را با مسیحیان نشان می دهد. مسیحیان ترکیه تاکنون بارها از سوی تروریست ها و نیروهای امنیتی ترکیه مورد تهاجم قرار گرفته اند.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar