söndag 26 februari 2017

گروه اسلامی «انصار بیت المقدس» مسیحیان مصر را تهدید به مرگ کرد

گروه اسلامی «انصار بیت المقدس» مسیحیان مصر را تهدید به مرگ کرد

گروه اسلامی «انصار بیت المقدس» تهدید کرد قبطی‌های مصر را که ۱۰ درصد ساکنان این کشور ۹۲ میلیون نفری را تشکیل می‌دهند، هدف قرار می‌دهد.
در این پنجشنبه، 2012 دسامبر 13 عکس، مسیحیان مصری برای یک تظاهرات نماز پیش از رفراندوم قانون اساسی در کلیسا سامان EL-KHARAZ در قاهره، مصر جمع آوری کنید.  کلیساها مصر خواست مسیحیان به جمع آوری و نگه دارید نماز را برای مصر از ساعت 9:00 شب به وقت محلی تا نیمه شب در کلیسا در منطقه Mokattam شهرستان است.  (عکس از آسوشیتدپرس / راجر انیس، ال الشروق) مصر OUT
به گزارش «محبت نیوز» یک مسئول کلیسای قبطی روز شنبه اعلام کرد، کوچ قبطی‌ها از سینا روز شنبه برای دومین روز متوالی در پی سلسله حملاتی که از سوی اسلامگرایان صورت گرفته است، ادامه دارد. در این منطقه گروه انصار بیت المقدس، حامی اسلامگرایان داعش حضور دارد.
این مسئول کلیسا افزود: «خانواده‌های قبطی روز جمعه اقدام به کوچ کردند و وارد شهر اسماعیلیه در نزدیکی کانال سوئز شدند که حدودن ۲۵۰ قبطی بودند.»
به نوشته روزنامه رای الیوم، عبدالفتاح سیسی و شماری از فرماندهان روز شنبه به بررسی آخرین تحولات مربوط به هدف قرار دادن شهروندان مسیحی استان سینای شمالی توسط گروه‌های تروریستی اسلامی پرداختند که منجر به کوچ شماری از قبطی‌های این منطقه به استان اسماعیلیه شده‌ است.
کلیسای قبطی‌های “ارتودکس” اعلام کرد که موضوع هدف قرار دادن مسیحیان استان سینای شمالی را پیگیری می‌کند.
گروه اسلامی «انصار بیت المقدس» روز یکشنبه هفته گذشته نوار ویدیویی را منتشر و در آن تهدید کرد، قبطی‌های مصر را که ۱۰ درصد ساکنان این کشور ۹۲ میلیون نفری را تشکیل می‌دهند، هدف قرار می‌دهد.
قبطی‌ها قبلن نیز در سینا هدف حملات تروریستی قرار می‌گرفتند اما بعد از انتشار این ویدیو حملات افزایش یافت.
روز پنجشنبه یک مسیحی مصری کشته و منزلش در شهر العریش در سینای شمالی آتش گرفت که مقامات امنیتی احتمال تروریستی بودن حادثه را دادند.همچنین چهارشنبه گذشته پشت یک مدرسه در العریش جسد دو قبطی پیدا شده بود که به ضرب گلوله کشته شده بودند.
گفتنی است گروه اسلامی انصار بیت المقدس دسامبر گذشته مسئولیت انفجار انتحاری در کلیسای قبطی قاهره را برعهده گرفت که ۲۹ کشته برجای گذاشت.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar