söndag 26 februari 2017

تجربه مرگ در قبر درمانی چینی، راهی برای درمان افسردگی

تجربه مرگ در قبر درمانی چینی، راهی برای درمان افسردگی

در این روش درمان چینی، خاک و آسمان از عناصر اصلی محسوب می شوند و در ایجاد آرامش در شخص موثر می باشند.
3D7B1E0B00000578-0 تصویر M-17_1487676377033
به گزارش «محبت نیوز» روشهای درمانی در طول تاریخ تفاوت های بسیار زیادی کرده است و پیشرفت تکنولوژی و درک بیشتر بشر از ویژگی های بدن انسان تاثیر بسیار مثبتی بر آن گذاشته است اما بعضی از این روشها بسیار عجیب و باور نکردنی می نمایند.
به نوشته dailymail، حالا نوعی درمان افسردگی با نان “قبر درمانی” به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته است که گفته می شود در کشور چین و برای درمان بیماری های افسردگی مورد استفاده قرار می گیرد. این روش در حقیقت به آنان حالت رستاخیز مردگان را یادآوری نموده و تاکید دارد شخص پس از برخاستن از قبر گذشته را فراموش نموده و زندگی جدیدی را آغاز نماید، در حقیقت اشخاص در این روش در پی تولد تازه هستند.
گفته می شود در این نوع درمان، شخص بیمار در یک چاله که حتمن باید پایین تر از سطح زمین باشد، دراز بکشد و تمرکز کند.
شخص به خاطر پایین بودن از سطح زمین تنها می تواند به آسمان خیره شود و خاک نیز به عنوان نویزگیر صدا عمل کرده و به نوعی به شخص آرامش مشابه با آرامش ابدی می دهد.
این مطلب توسط کاربران بسیاری در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. یکی از کاربران در این رابطه می نویسد که قبر درمانی نوع جدیدی از روان درمانی روانشناس چینی است و مراجعینی که به افسردگی دچارند را ساعاتی درقبر می‌خوابانند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar