tisdag 28 februari 2017

یک کشیش کاتولیکِ یهودی ستیز در انگلستان بازداشت شد

یک کشیش کاتولیکِ یهودی ستیز در انگلستان بازداشت شد

این کشیش که معتقد به تئوری‌های توطئه‌ علیه یهودی‌هاست، هنگامی که کلیسای کاتولیک او را از ابراز عمومی این نظرات منع کرد، کلیسا را ترک نمود.
jack_m
به گزارش «محبت نیوز» مأموران مرزی بریتانیا روز شنبه یک کشیش سابق جناح راستی لهستانی را در فرودگاه استانستد لندن بازداشت کرده و مانع سخنرانی وی در تظاهرات مرکز انگلستان شدند.
به نقل از تایمز اسرائیل، جاجک میدلر ۲۸ ساله در لهستان به خاطر هواداری از گروه جناح راست ملی‌گرای او.ان.آر مشهور است – و کشیش ویژه‌ی گروه شناخته‌ می‌شود – و برای سخنرانی در تظاهرات راستی‌ها در تلفورد دعوت شده بود.
به گزارش گاردین، اما، وی موفق نشد در مراسمی که از سوی گروه راست افراطی “اول، بریتانیا” برگزار می‌شد، شرکت کند زیرا از سوی مأموران بازداشت شد.
وزارت کشور گفت «شخصی در ساعت ۸:۴۰ دقیقه‌ی صبح در فرودگاه استانستد از سوی مأموران مرزی که با پلیس اسکس همکاری دارند، بازداشت شد».
«مأموران مرزی به کسی که تصور خطری از جانب او برود، اجازه‌ی ورود به کشور نمی‌دهند».
کارزار «امید نه نفرت» توئیت کرد «خبر بد برای اول، بریتانیا: کشیش یهودستیز، جاجک میدلر بازداشت، و از ورود به کشور منع شد».
میدلر معروف به سخنرانی‌های جنجالی و شرکت در تظاهرات ضد مهاجر است.
در یکی از سخنرانی‌های وی که ضبط شده، گفته است که «بزرگترین دشمنان کلیسا و دنیا، یهودی‌های امپریالیست و فراماسون‌ها هستند».
وی مورد بازجویی قرار گرفت اما تبرئه شد.
شاخه‌ی مذهبی پیشین وی، جماعت فرستادگان، به وی اجازه‌ی موعظه و سخنرانی‌ّ عمومی نداد و به همین خاطر وی در سپتامبر ۲۰۱۶ استعفا داد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar