söndag 19 februari 2017

کیمبرلی تیلور، اولین زن انگلیسی که با اسلامگرایان داعش می جنگد

کیمبرلی تیلور، اولین زن انگلیسی که با اسلامگرایان داعش می جنگد

این زن انگلیسی معتقد است که زنان کرد که برای دموکراسی می‌جنگند، الهام‌بخش او بوده‌اند و معتقد است که هم‌رزمانش افرادی مثال‌زدنی برای کمک به حل مشکلات سوریه هستند.
english_women
به گزارش «محبت نیوز» پدر یک زن بریتانیایی که برای جنگیدن با داعش راهی سوریه شده گفت که بی نهایت نگران دخترش است اما از او نخواهد خواست تا خودش را به خاطر او عوض کند. او گفت به دخترش افتخار می‍کند.
به گفته بی بی سی، گفته شده کیمبرلی تیلور، اولین زن بریتانیایی است که برای جنگیدن با اسلامگرایان داعش راهی سوریه شده است. فیلیپ تیلور، پدر ۵۷ ساله او که معلم است به بی‌بی‌سی گفت: “مردم احتمالا می‌پرسند که چه نوع فردی دست به این کار می‌زند و پدر و مادرش در این باره چه فکر می‌کنند.”
مارس گذشته کیمبرلی تیلور به یگان‌های مدافع زنان (ی پ ژ) که از گروه‌های زنان مبارز کرد است، پیوست و از آن زمان در کنار نیروهایی که با داعش در رقه می‌جنگند، مشغول مبارزه با این گروه است.
تیلور گفت که زنان کرد که برای دموکراسی می‌جنگند، الهام‌بخش او بوده‌اند و معتقد است که هم‌رزمانش افرادی مثال‌زدنی برای کمک به حل مشکلات سوریه هستند.
این نیروها در مناطق کردنشین سوریه علاوه بر داعش با نیروهای ترکیه نیز درگیر هستند. تیلور گفت: “بزرگ‌ترین دشمن یگان‌های مدافع زنان و یگان‌های مدافع خلق ( ی پ گ) ارتش ترکیه است.”
تیلور تنها هنگامی که به سوریه رسید به خانواده‌اش خبر دارد که عازم جنگ شده است. او گفت دلش برای خانواده و دوستانش تنگ شده اما هنوز نمی‌داند کی به بریتانیا باز‌می‌گردد. او از والدینش به عنوان “مهمترین حامیان زندگی‌اش” نام برده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar