fredag 24 februari 2017

نتانیاهو از ترامپ به خاطر محکوم نمودن موج اخیر یهودی‌ستیزی در آمریکا تقدیر کرد

نتانیاهو از ترامپ به خاطر محکوم نمودن موج اخیر یهودی‌ستیزی در آمریکا تقدیر کرد

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل از دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده به خاطر محکوم نمودن موج اخیر یهودی‌ستیزی در ایالات متحده تقدیر کرد.
trump_isrel
به گزارش «محبت نیوز»  پس از آنکه تهدید مراکز یهودی در آمریکا و حمله به یگ گورستان یهودی و تخریب سنگ مزارهای آن موجی از واکنش های بسیاری را برانگیخت و مهاجمان حدود ۲۰۰ سنگ مزار را در گورستان یهودیان در شهر «یونیورسیتی سیتی» در مجاورت سنت لویی را تخریب کردند، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه موج اخیر تهدیدهای ضدسامی در آمریکا را محکوم کرد و گفت «این روند باید متوقف شود.» او گفت: «تهدیدههای ضدسامی علیه جامعه و مراکز یهودی ما وحشتناک و یادآوری دردآوری از کاری است که باید در ریشه کن کردن خشم و تعصب انجام شود.»
بنیامین نتانیاهو نیز از دونالد ترامپ به خاطر محکوم نمودن موج اخیر یهودی‌ستیزی در ایالات متحده تقدیر کرد و گفت «بسیار مهم است که پرزیدنت دونالد ترامپ موضعی محکم علیه یهودی‌ستیزی داشته باشد».
پیش از این ترامپ به ام‌اس‌ان‌بی‌سی‌ گفته بود «یهودی‌ستیزی هولناک است، متوقف خواهد شد و می‌بایست متوقف شود»
سخنان رئیس جمهور ایالات متحده یک روز پس از چهارمین تهدید به بمب‌گذاری علیه مراکز اجتماعی یهودیان در سراسر ایالات متحده در عرض یک ماه، و تخریب سنگ‌قبرهای گورستان یهودیان در سنت‌لوئیس، ایراد شد.
نتانیاهو که در مراسمی برای جامعه‌ی یهودیان در روز چهارشنبه در کنیسه‌ی اعظم سیدنی در بازدید رسمی خود از این شهر، سخن می‌گفت، یهودی‌ستیزی را به عنوان موجی افزاینده که می‌بایست فرونشانده شود، خواند.
به نوشته تایمز اسرائیل، پیش از این ترامپ به ام‌اس‌ان‌بی‌سی‌ گفته بود «یهودی‌ستیزی هولناک است، متوقف خواهد شد و می‌بایست متوقف شود». از وی سوال شد آیا نشانه‌های یهودی‌ستیزی را محکوم می‌کند، و پرزیدنت گفت «اوه البته، و من در هر فرصتی که گیر می‌آورم این کار را می‌کنم».
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar