fredag 13 mars 2015

سوئد پذیرفت که در لندن از جولیان آسانژ بازجویی کند

سوئد پذیرفت که در لندن از جولیان آسانژ بازجویی کند

دادستانی سوئد می‌گوید حاضر است برای بازجویی جولیان آسانژ، بنیانگذار سایت افشاگر ویکی‌لیکس در ارتباط با اتهام تعرض جنسی به لندن سفر کند.
 
مقامات قضایی سوئد در سال ۲۰۱۰ در همین ارتباط خواستار استرداد آقای آسانژ و بازجویی او در این کشور بودند.
آقای آسانژ که تبعه استرالیاست این اتهامات را رد می کند.
 
او از سال ۲۰۱۲ به سفارت اکوادور در لندن پناه برده و در آنجا زندگی می‌کند.
آقای آسانژ نگران است که پس از استرداد به سوئد، برای رویارویی با اتهام افشاگری به آمریکا فرستاده شود.
 
پر ساموئلسون، یکی از وکلای مدافع آقای آسانژ، از پیشنهاد مقامات قضایی سوئد استقبال کرد و گفت: "این چیزی است که ما در طی چهار سال گذشته به دنبالش بودیم."
جولیان آسانژ پس از تأسیس سایت ویکی‌لیکس و انتشار مکاتبات دیپلماتیک محرمانه ایالات متحده آمریکا و سایر کشورها به چهره ای معروف و جنجالی تبدیل شد.
+10
رأی دهید
-2
 
0
 
0
 
0
 
قابل توجه کاربران محترم:
توجه کنید که درج رای مثبت به مطالب، به معنی تایید مطلب و یا علاقه به محتوای خبر نیست و طبعا درج رای منفی نیز به معنی عدم علاقه به محتوای خبر نخواهد بود. سیستم شمارش آرا کمک میکند تا مطالب مهمتر، به انتخاب کاربران سایت، از دیگر مطالب مجزا شده و در بخش مطالب داغ ظاهر گردند. ممکن است یک خبر ناگوار از ارزش خبری بالایی برخوردار بوده و صحیح تر آن است که کاربران به این خبر رای مثبت داده تا در بخش خبرهای داغ سایت در معرض دید بینندگان بیشتری قرار گیرد. بنابراین درج رای مثبت و یا منفی به معنای مهم بودن خبر و یا بی اهمیت بودن آن است.
به جمع دنبال‌کنندگان ایرانیان انگلستان در فیس‌بوک بپیوندید:
به جمع دنبال‌کنندگان سایت خبری سرگرمی رایان در فیس‌بوک بپیوندید:
دیدگاه خوانندگان
۳۶
دایره مینا - کراکف، لهستان
!! ایشان هم تا زمانی که چیزی می گرفته صم بکم نشسته بوده داشته نان و ماست اش را میخورده ! الان که اون بساط رو از جلوی ایشان برداشته اند رفته به آن دیار و دارد افشا گری می کند !! کلا قضیه همینه ! حالا بفرمایید فرق ایشان با اوشان در چیه ? اگر شما هم از این خوان گسترده !!! بی نصیب شوید همین گونه می شدید یا خیر ?? فقط شما یید که استاد و علامه دهر هستید و نیک می دانید و من ِ نفهم !! که هیچی - حتی هر را از بر ! - تشخیص نمی دهم ! فقط فرق در اینجاست که من ِ نوعی - یا شما - تریبونی در دست نداریم و مطلب را رسانه ای کنیم همین جا به ذکر دل نوشته هایمان دلخوش هستیم ! می گذرد بلی این نیز می کذرد اما دلخوش شدن - و مثبت اندیشی - به اینکه فردایی بهتر را برای فرزندانمان در آینده کشور بسازیم بسی عبث می نماید به قول جان میلتون : دارا و ندار یعنی همان نادان و دانا !
6
1
جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar