tisdag 23 maj 2017

ناقوس اخراج برای۷ هزار پناهجو در استرالیا به صدا در آمد

ناقوس اخراج برای۷ هزار پناهجو در استرالیا به صدا در آمد

‘پیتر داتون’ وزیر مهاجرت استرالیا بر تصمیم خود ایستاده است که هزاران نفر از پناهجویان اگر تا ماه اکتبر (حدود چهار ماه دیگر) روادید معتبر ارائه نکنند، اخراج شوند.
به گزارش «محبت نیوز» وزارت مهاجرت استرالیا بار دیگر به بیش از ۷ هزار پناهجو و مهاجر غیرقانونی که با قایق خود را به این کشور رسانده‌اند حدود چهار ماه فرصت داد واقعی بودن پناهجویی خود را ثابت کنند، در غیر اینصورت از استرالیا اخراج خواهند شد.
به نقل از ‘ای.بی.سی’، ‘پیتر داتون’ وزیر مهاجرت استرالیا بر تصمیم خود ایستاده است که هزاران نفر از پناهجویان اگر تا ماه اکتبر (حدود چهار ماه دیگر) روادید معتبر ارائه نکنند، اخراج می شوند.
وی نیز به خبرنگاران گفت که کسانی که پناهندگی سیاسی می خواهند باید ادعای خود را ‘مناسب’ ارائه کنند و اگر پناهندگی آنها مشخص نشد، آنها باید به مبدا بازگردند.
‘پیتر داتون’ وزیر مهاجرت استرالیا نیز ورود پناهجویان را اتفاقی دانست که در دولت گذشته این کشور اتفاق افتاده است و خود را به سواحل استرالیا رسانده اند و به این افراد هشدار داد بازی به پایان رسیده است.
وی گفت که این ضرب‌ الاجل چهار ماهه برای از بین بردن خرابکاری‌ دولت کارگر تعیین شده است که ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار برای استرالیا هزینه داشته است.
دولت “پاپوآ گینه نو” نیز بخش هایی از یک بازداشتگاه استرالیا را که مهاجران غیرقانونی کشورهای مختلف و گروهی از ایرانیان در آن به سر می برند را در عرض چند هفته آینده تعطیل خواهد نمود.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar