onsdag 10 maj 2017

۱۵هزار پناهنده در آلمان همچنان در اردوگاه های موقت بسر می برند

۱۵هزار پناهنده در آلمان همچنان در اردوگاه های موقت بسر می برند

طبق یک نظرسنجی توسط اشپیگل، هنوز ۱۵ هزار نفر در ۱۶ نقطه آلمان در اردوگاه های اضطراری بسر می برند که این تعداد در سال گذشته هفتاد هزار نفر بوده است.
به گزارش «محبت نیوز» با گذشت نزدیک به سه سال از بحران پناهجویی در اروپا همچنان هزاران پناهنده در آلمان در مکان های اضطراری مانند اردوگاه های کوچک، فروشگاه های قدیمی، ساختمان های قدیمی یا اداری در شهرهای این کشور زندگی می کنند.
به نوشته نشریه آلمانی اشپیگل با توجه به اینکه اکنون آلمان موفق شده است پناهندگان را در مکانهای بهتری اسکان دهد اما طبق یک نظرسنجی توسط اشپیگل، هنوز ۱۵ هزار نفر در ۱۶ نقطه آلمان در اردوگاه های اضطراری بسر می برند که این تعداد در سال گذشته هفتاد هزار نفر بوده است. که بیشتر اردوگاه های اضطراری در شهر برلین است.
در این مکانها ۱۳ هزار و ۴۰۰ پناهنده در اردوگاه های عمومی اسکان داده شده اند و بر اساس اعلام مقامات مربوطه ، ۲۱۰۰ نفر از این افراد نیز با توجه به شرایطی که داشتند در پناهگاه های خصوصی زندگی می کردند.یک ماه پیش سناتور ‘ الکه برایتن باخ ‘ اعلام کرد که اکنون شرایط سخت زندگی برای پناهجویان در شهر برلین پایان یافته است. این افراد در سپتامبر ۲۰۱۵ در ۶۳ سالن ورزشی در شهر برلین اسکان داده شده بودند.
این نشریه می افزاید: هنوز در ‘نورد راین وست فالن’ حدود ۱۶۰۰ نفر در اردوگاه های اضطراری زندگی می کنند و در شهر هامبورگ تعداد این افراد ۶۰۰ نفر است.بر اساس این گزارش، دستکم ۸۰ هزار نفر طی سال گذشته به صورت داوطلبانه کشور آلمان را ترک کردند که برخی از این افراد کمک مالی دریافت کردند. گفته می شود ممکن است تعداد افرادی که این کشور را ترک می کنند، افزایش یابد.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar