torsdag 25 maj 2017

افزایش چشمگیر مدعیان ارتباط با امام زمانِ شیعیان در ایران

افزایش چشمگیر مدعیان ارتباط با امام زمانِ شیعیان در ایران

فعالیت مدعیان ارتباط مستقیم با مهدی غایب طی ۱۰ الی ۱۲ سال اخیر و به ویژه در ۳-۲ سال گذشته چشمگیر بوده است.
به گزارش «محبت نیوز» در سالهای اخیر آمار پرونده هایی که در آنها اشخاصی مدعی ارتباط با امام زمانِ شیعیان بوده اند و یا در برخی موارد خود را همان مهدی غایب معرفی نمودند، در دادگستری های شهرهای مختلف کشور رو به افزایش است.
فعالیت مدعیان ارتباط مستقیم با مهدی غایب طی ۱۰ الی ۱۲ سال اخیر و به ویژه در ۳-۲ سال گذشته آن قدر چشمگیر بوده است که کارشناسان این تعداد را برابر با کل مدعیان ۴۰۰ سال گذشته ارزیابی کردند و قضیه تا حد زیادی بحرانی شده است.
در این بین بسیاری ازافرادی که مدعی ارتباط با مهدی غایب هستند به جلسات زنانه و مراسمی که خانم ها در آن شرکت می کنند توجه ویژه ای دارند، به طوری که شواهد نشان می دهد بسیاری از این مدعیان با فریب زنان و دختران در جلسات مذهبی به اهداف خود دست یافته اند.
حالا در جدیدترین مورد از این کلاهبرداری با تِم مذهبی، دادستان عمومی فردیس کرج از بازداشت فردی خبر داد که با ادعای ارتباط با امام زمانِ شیعیان اقدام به اخاذی از مردم می‌کرده است.
وی افزود: «این فرد میانسال با این ادعا که با امام زمان ارتباط دارد اقدام به دریافت وجوه از مردم در قبال رساندن نامه‌ها و نیز دریافت پاسخ می‌کرده است.»
دادستان عمومی و انقلاب فردیس با اشاره به اینکه یکی از نامه هایی که وی مدعی بوده پاسخ امام زمان است با دست خط خودش نوشته شده گفت: «متاسفانه وی سوء استفاده از باورهای مذهبی را تا جایی رسانده بود که تعدادی از بانوان اغفال شده محل فعالیت وی را زیارت می‌کردند.»
وی ادامه داد: «پرونده قضایی برای این فرد تشکیل و برای بررسی اختلالات روانی احتمالی به پزشکی قانونی معرفی شد که پزشکی قانونی پس از بررسی‌ اعلام کرد وی سالم بوده و با آگاهی دست به این اقدامات می‌زده است.»

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar