söndag 21 maj 2017

دهن کجی “ملانیا ترامپ” به قانون حجاب اسلامی در عربستان

دهن کجی “ملانیا ترامپ” به قانون حجاب اسلامی در عربستان

حضور ملانیا ترامپ بانوی اول آمریکا بدون حجاب اسلامی در عربستان بازتاب هایی در رسانه ها و فضای مجازی داشته است.

به گزارش «محبت نیوز» در حالی که موضوع ضرورت پایبندی ملانیا، همسر دونالد ترامپ به پوشیدن پوشش اسلامی به حرف و حدیث رسانه های سعودی و آمریکایی تبدیل شده بود، وی هنگام ورود به عربستان سعودی روسری به سر نداشت. او کت و شلوار مشکی پوشیده و کمربندی طلایی بسته بود. موهای بلند او اما بیرون بود که ظاهرن خشم خیلی‌ها را برانگیخت.
ورود بی حجاب مقامات بلند پایه کشورهای مختلف در بدو ورود به عربستان شاید در گذشته امری حاشیه ساز و حتی ناممکن به شمار می رفت اما در طی چند سال اخیر شخصیتهای سرشناس سیاسی متعددی بدون توجه به قانون اجباری حجاب اسلامی در عربستان به زادگاه اسلام ورود  نموده اند که این مساله خشم اسلامگرایان افراطی این کشور را برانگیخته است.
با همه این تفاسیر حالا ملک سلمان، پادشاه عربستان سعودی با آگاهی از وضعیت جهان و شرایط منطقه به استقبال دونالد و ملانیا ترامپ به فرودگاه رفت و به عنوان پادشاه یک کشور اسلامی محافظه‌کار، اما با درک اوضاع با ملانی ترامپ دست داد. کاری که برای بسیاری از مسلمانان این کشور رفتاری غیر قابل قبول است.
شایان ذکر است پیش از این نیز ترزا می نخست وزیر انگلیس، هیلاری کلینتون سیاستمدار برجسته آمریکایی، میشل اوباما همسر باراک اوباما رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا و آنجلا مرکل صدراعظم آلمان هنگام سفر به عربستان سعودی، خود را ملزم به استفاده از حجاب ندانسته که این خود خ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar