fredag 26 augusti 2016

پخش برنامه مستند از راز جنایت دختر آمریکایی که قربانی شرع اسلام در سوریه شد

پخش برنامه مستند از راز جنایت دختر آمریکایی که قربانی شرع اسلام در سوریه شد

تجاوز به زنان اسیر زندانی در اسلام تاریخچه ای به قدمت این دین دارد، کارنامه رژیم ها و گروه های اسلامگرا که با متد اسلامی اداره می شوند در این زمینه مبین حقایق تلخ و تاریخی بیشماری است .
مناظره
به گزارش«محبت نیوز» گویی تجاوز به زنان اسیر زندانی در اسلام تاریخچه ای به قدمت این دین دارد، شاید امروز همچنان ضجه های زنان قربانی قبیله یهودی بنی قریظه باید از گلوی بیشمار زنان اسیر در دست مسلمانان تندرو به گوش برسد تا جهان از خاطر نبرد که این شریعت افراطی چه بر سر تاریخ بشریت آورده است.
کارنامه رژیم ها و گروه های اسلامگرا که با متد اسلامی اداره می شوند در این زمینه مبین حقایق تلخ و تاریخی بیشماری است که چهره ضد انسانی این نظام ها را بیش از پیش هویدا می سازد.
 دامنه و گستره این اعمال در حکومتهای اسلامی تا به حدی مشمئز کننده و وحشیانه بوده است که حتی منجر به اعتراض برخی از سران سابق این حکومتها نیز گردیده است، چنانکه در زمان اعدام زندانیان سیاسی در دهه ۶۰، اشخاصی همچون “حسینعلی منتظری” که در آن زمان قائم مقام رهبر بود طی نامه‌ای به تجاوز به زندانیان دختر اعتراض می‌کند.
در همین زمینه می توان به جنایات بیشمار طالبان یا گروه تروریستی اسلامگرای بوکوحرام در نیجریه و یا سایر حکومتهای اسلامی در منطقه خاورمیانه در قبال زنان و دختران اشاره نمود. در همین راستا کانال تلویزیونی «ای‌بی‌سی» آمریکا در برنامه ای مستند پرده از راز جنایتی هولناک در قبال دختری آمریکایی که قربانی شرع اسلام در سوریه گردیده است، بر میدارد.
جزئیات دوران اسارت «کایلا مولر» دختر آمریکایی که اسیر دولت اسلامی بود در گزارشی اختصاصی بوسیله شبکه خبری «ای‌بی‌.سی» پخش شد.
گفته می‌شود «کایلا» که حدود یک سال و نیم در اسارت دولت اسلامی به سر می‌برد، در فوریه ۲۰۱۶ کشته شد.او که اهل آریزونای آمریکا بود، هنگام انجام فعالیت‌های امدادی در حلب سوریه به دست اعضای دولت اسلامی اسیر شد.
در گزارش مذکور، هم‌بندی‌های مولر درباره دوران اسارت و شکنجه‌های خود به دست دولت اسلامی می‌گویند.
والدین مولر پیش از این گفته بودند دختر آن‌ها در دوران اسارت بوسیله یکی از سرکردگان دولت اسلامی مورد تجاوز قرار گرفت.کایلا جزئیات این حادثه را در نامه‌ای که به یکی از زندانیان آزاد شده دولت اسلامی داد تا به دست خانواده‌اش برساند، شرح داده بود.
یک عکاس دانمارکی که به صورت آزاد فعالیت می‌کند نیز در این گزارش از شجاعت کایلا در برابر تروریست‌های دولت اسلامی می‌گوید.
به گفته او، مولر حتی در مقابل جان داعشی که مسئول اعدام «جیمز فولی،» زندانی آمریکایی، بود نیز ایستاد.
در این گزارش ویدئوهای مولر هنگام اسارت که وی به منظور ارسال برای خانواده‌اش تهیه کرده بود نیز به نمایش گذاشته می‌شود.همچنین در گزارش مذکور ارتباطات و مذاکرات خانواده مولر با دولت اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد.
به گفته خانواده این دختر، کاخ سفید نمی‌خواهد این گزارش پخش شود. گزارش مذکور با نام «دختری که جا ماند» قرار است جمعه شب از شبکه «ای‌بی‌سی» پخش شود.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar