måndag 29 augusti 2016

کشف گور دسته جمعی، جنایت دیگری از دولت اسلامی

کشف گور دسته جمعی، جنایت دیگری از دولت اسلامی

نیروهای امنیتی عراق، هنگام پاکسازی و فعالیت در منطقه قیاره، یک گور دسته جمعی کشف کردند که همگی افراد آن به دست تروریست‌های دولت اسلامی اعدام شده‌اند.
gorestan9989
به گزارش«محبت نیوز» نیروهای امنیتی عراق ضمن پاکسازی منطقه قیاره، یک گور دسته جمعی در این منطقه در جنوب موصل کشف کردند. در این گور دسته جمعی، پیکرهای بزرگان عشایر و افرادی از نیروهای امنیتی عراق که به دست« دولت اسلامی» اعدام شده‌اند، کشف شد.
به نقل از موسوعه العراق، نجم جبوری، فرمانده عملیات آزادسازی استان نینوا، اعلام کرد: «نیروهای امنیتی عراق، هنگام پاکسازی و فعالیت در منطقه قیاره، یک گور دسته جمعی کشف کردند که همگی افراد آن به دست تروریست‌های دولت اسلامی اعدام شده‌اند.»
وی از منهدم کردن ۸ خودروی بمب‌گذاری شده از سوی عناصر دولت اسلامی در مسیرهای نزدیک به منطقه قیاره خبر داد.
فرمانده عملیات آزادسازی استان نینوا اعلام کرد: «در حمله هوایی ائتلاف بین‌المللی به غرب موصل، ۴ نفر از اسلامگرایان انگلیسی داعش به هلاکت رسیدند.
حضور اسلامگرایان اروپایی و آمریکایی در دولت اسلامی مورد عجیب و تازه ای نیست و این گروه اسلامی اعضای بسیاری از این کشورها را در خود جای داده است.
در همین زمینه دادستان کل کانادا اعلام کرد: «سه کانادایی که دوتن از آنها برادران دوقلو بودند و قصد پیوستن به گروه دولت اسلامی در سوریه را داشتند، روز جمعه به اتهام «تروریسم» گناهکار شناخته شدند و به حبس محکوم شدند.
«اشتون و کارلوس لارموند» ۲۵ ساله به ترتیب به تحمل هفت و ۱۷ سال حبس محکوم شدند. حکم حبس «سلیمان ادریس محمد» همدست آنان نیز هفت سال اعلام شد.
در جریان این محاکمه، «داگلاس کارلیس» دادستان پرونده، اشتون لارموند را «سازماندهی کننده و مغز متفکر» یک توطئه تروریستی ای خواند که محتوای آن مشخص نشده است.
مادر اشتون لارموند در سال ۲۰۱۳ میلادی، مقامات را از تصمیم پسرش برای پیوستن به گروه دولت اسلامی مطلع کرد و در پی این اقدام گذرنامه وی توقیف شد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar