fredag 31 juli 2015

فال روز جمعه ۳۱ جولای - ۹ مرداد

فال روز جمعه ۳۱ جولای - ۹ مرداد

 فروردین
 
اگرچه شما اکنون احساس بهتری نسبت به خود دارید، اما هنوز برای نزدیک شدن به مسئله ای که باعث دردسر و ناراحتی شده است آمادگی ندارید. آزار دادن خود باعث می شود شما کاهی را تبدیل به کوهی کنید! بنابراین از افکار خود آگاهی کامل داشته باشید. تمرکز کردن و توجه کردن به اثرات مثبت عشق ورزیدن به مراتب خیلی بهتر و سالم تر از توجه کردن به اثرات منفی ترس می باشد.
حافظ می گوید :
شربتی از لب لعلش نچشیدیم و برفت***روی مه پیکر او سیر ندیدیم و برفت
گویی از صحبت ما نیک به تنگ آمده بود***بار بربست و به گردش نرسیدیم و برفت
تعبیر: قدر چیزی را که داشته ای ندانستی. حالا که از دستداده ای افسوس می خوری چرا خوب رفتار نکردی و او رنجیده خاطر از پیش تو رفت. غرورت را کنار بگذر باز هم پیش قدم شو تا به وصالش برسی. لطف خداوند باز هم شامل حالت می شود.
 
اردیبهشت
 
هفته گذشته حسابی خودتان را تحت فشار گذاشتید و با بار مسئولیت های فراوان خودتان را خسته کردید. امروز وقت استراحت مطلق است. تا هروقت که دلتان می خواهد بخوابید و خستگی این هفته را از تن به در کنید. بعد از یک استراحت کامل وقت رسیدن به خانه و خانواده خواهد بود. شما تمام هفته را مشغول کار هستید، آخر هفته باید برای آنها وقت کافی گذاشته و به آنها رسیدگی کنید. بد نیست با هم به پیک نیک بروید، لازم نیست حتما بیرون از شهر بروید، پارک نزدیک خانه تان هم می تواند گزینه خوبی باشد. در مکالمه با دیگران انعطاف پذیر باشید و زیادی روی حرف خودتان پافشاری نکنید تا درهایی به رویتان باز شوند که حتی فکرش را هم نمی کرده اید.
حافظ می گوید
دوش در حلقه ما قصه گیسوی تو بود***تا دل شب سخن از سلسله موی تو بود
دل که از ناوک مژگان تو در خون می گشت***باز مشتاق کمانخانه ابروی تو بود
تعبیر: آفرین بر ایمان راسخ و اراده ی تو که باعث می شود جهانی را بهم بریزی و دنیایی را به خوبی بسازیریال دام ها را مشکنی خداوند به خاطر همین همت و ایمانت، دلت و راهت را همیشه روشن می کند و تو به تمام حاجات خود می رسی حتی اگر آرزویت عجیب باشد.
 
خرداد
 
ذهنتان برای انجام هر نوع کاری بسیار درگیر است و نمی توانید فکرتان را روی چیزی متمرکز کنید، پس بهتر است امروز را روز استراحت مطلق بنامید. دلتان می خواهد در یک مهمانی و یا جمع دوستانه یا خانوادگی شرکت کنید اما غرور شما مانع از این کار می شود. این غرور بیهوده را کنار گذاشته و از تفریحاتی که در انتظار شماست لذت ببرید.امروز عشقتان شما را غرق محبت خواهد کرد، چشم و گوشتان را خوب باز کرده و از هرکلمه ای که می گوید و هر کاری که می کند لذت ببرید، چنین روزهایی خیلی کم پیش می آیند و حفظ خاطرات آنها بسیار مهم است. برای مجردها روز خیلی خوبی برای شروع یک رابطه جدید نخواهد بود، هرنوع برنامه ای را به فردا واگذار کنید، مطمئن باشید بسیار لذت بخش تر خواهد بود.
حافظ می گوید :
صبح است و ژاله می چکد از ابر بهمنی***برگ صبوح ساز و بده جام یک منی
در بحر مایی و منی افتاده ام بیار***می تا خلاص بخشدم از مایی و منی
تعبیر: دچار کبر و غرور شده اید سعی کنید خودتان را خلاص کنید و از کارهای حرام دور کرده و به خدا نزدیک شوید. اگر بخواهید همین راه را طی کنید غم به سراغتاتن می آید. به راز و نیاز بپردازید تا کامروا باشید. درست است که به چیزی نیاز ندارید اما نیازمند رحمت الهی هستید.
 
 تیر
 
به جای اینکه نسبت به تصمیم اخیری که گرفته اید تردید کنید به قضاوت خود همانطور که هست اعتماد داشته باشید. برای اینکه بیندیشید و ببینید راه تان را ادامه دهید یا نه کمی دیر شده است. شما قبلا این مرحله را پشت سر گذاشته اید ؛ حتی اگر اکنون امواجی از عدم اعتماد به نفس را تجربه می کنید. به جای اینکه وسوسه شوید تا تصمیمات اخیرتان را زیر سئوال ببرید سعی کنید روی یک موضوع دیگر تمرکز کنید.
حافظ می گوید :
چو باد عزم سر کوی یار خواهم کرد***نفس به بوی خوشش مشکبار خواهم کرد
به هرزه بی می و معشوق عمر می گذرد***بطالتم بس از امروز کار خواهم کرد
تعبیر:  عجله کنید روزهایتان را به بطالت می گذرانید این باعث می شود که علم و دین را فراموش کنید. به یاد عهدی بیافتید که در زمان قدیم با خود و خدا بسته اید. صفای دل را در راه عشق پیدا کنید که بدون عشق باز هم عمرت به هدر می رود.
 
مرداد
 
باوجود اینکه امروز به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید، ولی فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی توانید همه آنها را تمام کنید. اما سعی نکنید کارها را یک دفعه و با هم انجام دهید. جدی باشید، زمان کافی صرف کنید و هر کاری را با دقت انجام دهید تا مجبور نشوید آن را دوباره انجام دهید.
حافظ می گوید :
سحرم دولت بیدار به بالین آمد***گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد
قدحی درکش و سرخوش به تماشا بخرام***تا ببینی که نگارت به چه آیین آمد
تعبیر: بلند شو ببین که چگونه دشمنانت شکست خورده اند و غم هایت به پایان رسیده. مالی به تو می رسد که باعث می شود مشکلاتت حل شود. گرمای خوشبختی را حس می کنی و ابرهای تیره از آسمان دلت کنار می روند و تو پیروز و موفق می شوی.
 
شهریور
 
ماه کامل امروز در چهارمین خانه از "خانه و خانواده" شما مسائل آشنایی که مربوط به پیچیدگی های سال های گذشته بود را بهمراه دارد. ممکن است تلاش کنید تا با شروع کردن کار و پروژه جدید فکرتان را از مسائل عاطفی و ناراحت کننده پرت کنید. احتمالا این راه خوبی است که بتوانید برای لحظاتی مسائل و تنش های عاطفی را از خود دور کنید. اما قادر نخواهید بود که کاملا آنها را از ذهن تان پاک کنید. هرچه زودتر بتوانید با این موقعیت ناخوشایند مواجه شوید زودتر می توانید به احساس بهتری دست پیدا کنید.
حافظ می گوید :
یا رب سببی ساز که یارم به سلامت***بازآید و برهاندم از بند ملامت
خاک ره آن یار سفرکرده بیارید***تا چشم جهان بین کنمش جای اقامت
تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.
 
 مهر
 
امروز شما هر چقدر هم که کار کنید مهم به نظر نمی رسد، برای اینکه هرقدر هم که کار بکنید هنوز کافی نیست. یک شخص که ممکن است رئیستان باشد یا یکی از دوستان نردیکتان دوست دارد که آنچه امروز شما روی میز کارتان می گذارید مورد قبول واقع نشود. و اگر دیگران از شما کار بیشتری نخواستند، ممکن است که شما اولین کسی باشید که بیرحمانه در مورد بی کفایتی خودتان قضاوت می کنید. اگر انتظارات شما برآورده نمی شود نگران نباشید؛ دوران منفی بافی شما به سرعت سپری شده و شما به زودی به خوش بینی سابقتان باز خواهید گشت.
حافظ می گوید :
در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست***مست از می و میخواران از نرگس مستش مست
در نعل سمند او شکل مه نو پیدا***وز قد بلند او بالای صنوبر پست
تعبیر: از خواب غفلت بیدار شو. دوباره شروع کن و ناامید نباش. دلت را با یاد خدا جلا بده تا شیطان از تو دور شود. کاری را می خواهی انجام بدهی که نتیجه ی بسیار خوبی دارد. لطف دیگران شامل حالت می شود و ابرهای تیره را از آسمان دلت کنار می زند.
 
 آبان
 
اگرچه عقل و احساس شما امروز هر کدام شما را به مسیرهای متفاوتی می کشانند، شما باید بتوانید تصمیمی کلی بگیرید و به هر دو جنبه توجه داشته باشید. الان نیازی نیست که تواناهایتان را نشان دهید یا تفکرات و احساسهایتان را انکار کنید. مادامیکه شما با طبیعت دوگانه خود احساس راحتی می کنید، بنابراین دیگران فقط مجبور خواهند بود که با آن سازگاری پیدا کنند.
حافظ می گوید :
ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش***بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش
از بس که دست می گزم و آه می کشم***آتش زدم چو گل به تن لخت لخت خویش
تعبیر: هیچکدام از راه هایی را که انتخاب کرده ای به هدف نرسیده است. باز هم تلاش کن بالاخره روزگار روی خوش خود را به تو نشان می دهد و دلت شاد می شود. زندگی را هر طور که بگیری می گذرد ولی یادت باشد با کسانی که به عهد خود پای بند نیستند پیمان نبند. رسیدن به مقصود برای تو دور نیست و مقامت نیز بالا می رود.
 
آذر
 
آزاد گذاشتن خود برای احساس کردن قدرت عشق می تواند برای شما نگران کننده باشد، برای اینکه شما دوست ندارید کنترل خود را از دست بدهید. احساسات شما می توانند بیش از اندازه شدت پیدا کنند. حتی اگر شما اعتقاد دارید که تحت سلایق فرد دیگری کار می کنید، با او بحث نکنید. قبل از هر چیز خونسردی خود را حفظ کنید.
حافظ می گوید :
دلم رمیده لولی وشیست شورانگیز***دروغ وعده و قتال وضع و رنگ آمیز
فدای پیرهن چاک ماه رویان باد***هزار جامه تقوا و خرقه پرهیز
تعبیر: رضایت به رضای خدا باشد. آنچه سرنوشت برایت رقم زده همان می شود. تنها کاری که از دستت برمیاید این است که به درگاه خداوند دعا کنی تا شاید سرنوشت به میل خودت برگردد. همیشه امید داشته باش و به وعده های دروغین و رنگارنگ دیگران توجهی نکن.
 
دی
 
شما صادقانه اعتراف می کنید که اگر مثل دیگران با پختگی کامل وظایفتان را انجام ندهید، خیلی چیزها را از دست خواهید داد. اما اکنون زمان کافی و مکان مناسب برای انجام دادن مسئولیتهایتان وجود دارد. شما اکنون سهم خودتان را انجام داده اید و درحالی که کودک درون شما شروع به ظاهر شدن کرده است دوباره زمان تفریح کردن نیز فرا رسیده است. فقط به خاطر اینکه دوست دارید قدری هم خوش باشید در مورد خودتان آنقدر با منفی بافی قضاوت نکنید.
حافظ می گوید :
یاری اندر کس نمی بینیم یاران را چه شد***دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد
آب حیوان تیره گون شد خضر فرخ پی کجاست***خون چکید از شاخ گل باد بهاران را چه شد
تعبیر: از وضعی که دارید خسته شده اید و کسی یاریتان نمی کند. همگی شما را فراموش کرده اند به هر کسی که خوبی کردید بدی دیده اید. در انتظار رحمت الهی بی قراری می کنید. شانس به شما رو می کند ولی آن را پس می زنید. در هر حال هر چه تقدیر الهی باشد همان است.
 
بهمن
 
با وجود اینکه شما به طور طبیعی محتاط هستید، باز هم مایل هستید که امروز برای شما به طور جالب و مهیجی ناشناخته باشد. ستاره مشتری مطمئن اخیرا از نشانه شما حرکت کرده است، که شما را کمک کند تا نیمه واضح تر و روشن تر اشیاء را ببینید. به جای دوباره تکرار کردن همه توجیهاتی که شما دارید که بگویید نه، دلیل تازه ای بیاورید که بگویید بله.
حافظ می گوید :
صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت***ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت
گل بخندید که از راست نرنجیم ولی***هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت
تعبیر: از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحتتورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خر در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.
 
 اسفند
 
شما فکر می کنید که روز خوبی دارید و مجبور نیستید کاری را شروع کنید، اما هرچقدر بیشتر به عصر نزدیک می شویم شما بیشتر در فکر فرو می روید. شما می دانید که باید به خاطر جنبه های معینی از زندگی خود شکرگزار باشید و همچنین بیش از اندازه نسبت به مسائلی که نیازمند بهبود و اصلاح کردن هستند آگاهی دارید. بنابراین روی چیزهای بی اهمیت متمرکز نشوید، بلکه روی مسائلی تمرکز کنید که می دانید برای رسیدن به این اصلاحات وجودشان لازم و واجب است.
حافظ می گوید :
دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست
دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست
تعبیر: دوستی بهتو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar