onsdag 29 juli 2015

فال روز چهارشنبه ۲۹ جولای - ۷ مرداد

فال روز چهارشنبه ۲۹ جولای - ۷ مرداد

 فروردین
 
شما امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً آنقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرفهایی می خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم گیری می کنید و به نظر می رسد که اطلاعات زیادی دارید.
حافظ می گوید :
مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست***تا کنم جان از سر رغبت فدای نام دوست
واله و شیداست دایم همچو بلبل در قفس***طوطی طبعم ز عشق شکر و بادام دوست
تعبیر: در کمک و خدمت به دیگران از هیچ چیزی مضایقه نمی کنید. برای دوست خوب جان خود را هم فدا می کنید اما انتظار نداشته باشید دوستانتان هم مثل شما رفتار کنند، زیرااینخصلت شماست. کمی در خدمت دل خودتان باشید و فکری برای درد خودتان بکنید.
 
اردیبهشت
 
امروز روش جدی ای درپیش گرفته اید . شما اینجا نیامده اید که همه ی کارها را درست کنید بدون اینکه چیز باارزشی در عوض آن دریافت کنید. بدبختانه، شما وقت و انرژی زیادی برای رسیدن به آرزوهایتان صرف کرده اید. ریسک کنید و چیز آسان و فرحبخشی را امتحان کنید اما به نتیجه ی آن فکر نکنید که هر چیزکوچکی می تواند ناامیدتان می کند.
حافظ می گوید :
بوی خوش تو هر که ز باد صبا شنید***از یار آشنا سخن آشنا شنید
ای شاه حسن چشم به حال گدا فکن***کاین گوش بس حکایت شاه و گدا شنید
تعبیر: تو که سرچشمه ی همه ی خوبی ها و حسن ها هستی نگاهی هم به زیردستان خود بکن. دنبال یک محرم راز بگرد تا بتوانی درد دل کنی. از رسیدن به کسی محروم شده ای اما مرور زمان و وفاداریت باعث رسیدن به مرادت می شود. پند پیران را گوش کن. کار ثواب انجام بده تا همیشه دعای خیر بدرقه ی راهت باشد.
 
خرداد
 
دیگران را بی گناه فرض کردن می تواند باعث برانگیخته شدن آنها برای قبول مسئولیت باشد. اما شما همچنین می توانید انتظارات بسیار زیادی از آنها داشته باشید که نتوانند از پسشان بربیایند. اگر آنها متوجه نشوند که شما بیشتر از آنچه که آنها انجام می دهند ازشان توقع دارید، ممکن است که بدون هچ تلاش مضاعفی فعالیتشان را متوقف کنند. باید بیشتر از قبل با دیگران سازش داشته باشید و از آنها نخواهید که برای به وقوع پیوستن رویاهای غیر ممکن شما نقش راهنما را داشته باشند.
حافظ می گوید :
به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست
سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست
تعبیر: افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.
 
 تیر
 
هنگامی که شما سرسختانه از حقتان برای انجام دادن کارها به روش خود دفاع می کنید باعث به وجود آمدن جنبشی خواهید شد، اما وقتی این کار شما باعث ناراحت شدن دیگران شد بهتر است که طرز فکرتان را تغییر دهید. مسأله اخلاقیات و کامل بودن مطرح نیست، بلکه موضوع مربوط به این است که چه چیزی برایتان در اولویت قرار دارد. انتخابتان را با دقت انجام بدهید وگرنه ممکن است انرژی و زمان باارزشتان را به خاطر موضوعی که اهمیت چندانی ندارد تلف کنید.
حافظ می گوید :
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی***دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی
دایم گل این بستان شاداب نمی ماند***دریاب ضعیفان را در وقت توانایی
تعبیر:  ای که از خوبی زبانزد هستی حال وقت انجام کار ثواب است آن را پس نزن. همیشه از این فرصت ها به دست نمی آید. به زیردستان خود بیشتر توجه کن. حریفانت دارند از تو پیشی می گیرند پس تو هم باید مثل باد راه را صی کن تا درد تو درمان شود، به کام دل می رسی ئ تسلیم قسمت باش چون لطف خدا شاملت می شود. به وصال می رسی. شاد باش.
 
 مرداد
 
وقت آن رسیده است که کمی به خودتان استراحت بدهید و بگذارید دیگران کارهای سخت را انجام دهند، قرار نیست که همیشه شما دیگران را حمایت کنید، گاهی هم به خودتان استراحت بدهید. هیچ کس شکست را دوست ندارد ، اما این تنفر از شکست در شما بیش از هر کس دیگری است، تا حدی که برای این که مبادا خودتان را به این خطر بیندازید زیادی محتاطانه عمل می کنید و موقعیت هایی که ممکن است زندگیتان را تغییر دهند را از دست می دهید. وقت آن رسیده است که به خودتان اعتماد کرده و از فرصت ها استفاده کنید. عشقتان احساس می کند که به اندازه گذشته مورد توجه شما نیست، امروز را با او بگذراند و او را غرق محبت کنید.
حافظ می گوید :
هزار دشمنم ار می کنند قصد هلاک***گرم تو دوستی از دشمنان ندارم باک
مرا امید وصال تو زنده می دارد***و گر نه هر دمم از هجر توست بیم هلاک
 تعبیر: از دوست شفیق خود به خاطر هم پا بودن با شما تشکر کنید. این امیداست که شما را زنده نگه داشته ولی گاهی طاقت از کف داده و خواب و خوراکتان را می گیرد. زخم زبان به کسی نزن تا خودت همیشه از زخم زبان در امان باشی. ا دانش خود برای رسیدن به مقصود استفاده کن تا به منظوری که می خواهی برسی
 
شهریور
 
امروز باید منتظر تغییرات عظیمی در زندگی باشید. یک طوفانی در زندگی شما می آید و هر چه بدی و ناراحتی است با خود م یبرد. همه ابرهای تیره کنار خواهند رفت و آفتاب در آسمان دل شما خواهد درخشید. چشمان خود را باز کنید و فرصت ها را درست و دقیق ببینید. شما به طور کامل آمادگی تغییر را دارید پس آن را پس نزنید. با ایمان به خود و رویدادهایی که کائنات برایتان در نظر گرفته است به جلو و آینده درخشان پیش بروید.
حافظ می گوید :
هر که را با خط سبزت سر سودا باشد***پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد
من چو از خاک لحد لاله صفت برخیزم***داغ سودای توام سر سویدا باشد
تعبیر: هر کس با خدا بود و از راه او بیرون نرفت، غمی بهدل او راه پیدا نمی کند و هر لحظه ی عمر خود را وقف او می نماید. فرصت را غنیمت بدان راه برگشت نداری. آفرین بر تو که عقلت به تو دستور می دهد نه دلت. خواندن نماز و داشتن ایمان راه را برایت هموار می سازد.
 
 مهر
 
امروز در هشتمین خانه شما مربوط به همکارانتان کسوف رخ داده است، و آنها امروز خیلی فعال و پر انرژی هستند. مقاوت کردن در برابر اطرافینتان می تواند منجر به یک بحث شدید بشود و اگر این سرسختی ادامه پیدا کند نتایج بدی به همراه خواهد داشت. اما شما بیشتر با خودتان لجبازی می کنید. به جای اینکه مسائل غیر قابل حل را به حال خود واگذار کنید، سعی کنید از آنها چیزی بیاموزید.
حافظ می گوید :
شممت روح وداد و شمت برق وصال***بیا که بوی تو را میرم ای نسیم شمال
احادیا بجمال الحبیب قف و انزل***که نیست صبر جمیلم ز اشتیاق جمال
تعبیر: شب های هجرن و جدایی پایان یافته و روزگار وصل و رسیدن به مراد نزدیک است. نقشه هایی را که برای این روز کشیده ای عملی کن. حریفان و حسودان را ببخش و عذر آنها را بپذیر. نذری را که کرده ای به جا آور تا رسیدن به مقصود حلالت باشد.
 
 آبان
 
مجاورت ناراحت کننده بین حقیقت و خیال می تواند برای شما کمی نگرانی به وجود آورد. یک صدای درونی به شما می گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده تان را فراموش کرده اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید؛ بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید.امروز به همه چیز با دید مثبت نگاه می کنید، اما حواس تان باشد که ممکن است در طول روز به نقطه ای برسید که نسبت به برنامه هایی که برای آینده دارید شک کنید. به نظر می رسد که امور واقعی و غیرواقعی را نمی توانید از هم تشخیص دهید. افکارتان با سرعت زیادی می آیند و می روند، اما به خاطر این که نمی توانید بر هیچ کدام از آن ها تمرکز کنید ناراحت نباشید. بدانید که تلاش برای کنترل پیچ و خم های فکری کار بیهوده ای است. در عوض بهتر است خودتان را به این جریانات بسپارید و سعی کنید از هر آن چه پیش می آید لذت ببرید.
حافظ می گوید :
سحر با باد می گفتم حدیث آرزومندی***خطاب آمد که واثق شو به الطاف خداوندی
دعای صبح و آه شب کلید گنج مقصود است***بدین راه و روش می رو که با دلدار پیوندی
 تعبیر: حدیث درد و رنج و حاجت خویش را جز به باد به کشی دیگر نگفته اید چون می دانید که صدایتان را به خداوند می رساند. الطاف و رحمت ایزدی شامل حالتان شده است. به مقصود می رسید راهی را که می روید ادامه دهید فقط یادتان باشد کبر و غرور شما را از راهتان دور نسازد. نکند که طمع کنید و همت و تلاش را کنار بگذارید. همیشه با خدا باشید.
 
آذر
 
شما می خواهید زندگی خود را از نظر حرفه ای مورد بررسی قرار دهید. موضوع شغلی شما حتی در شام های روزهای تعطیل نیز بحث داغی خواهد بود. از تصمیم گیری نهایی و برنامه ریزی های جزئی نترسید. فقط برای خودتان فضای خیلی بزرگی ترسیم کنید که هر چیزی امکان پذیر باشد. هم اکنون بزرگترین محدودیت ها ساخته و پرداخته ذهن خودتان هستند.
حافظ می گوید :
زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست
تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه ای و در آرزو ببست
تعبیر: چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.
 
دی
 
شما در خصوص کارهایی که می خواهید هفته آینده در محل کار انجام دهید برنامه های غیرممکنی در سر دارید، اما این برنامه ها در حال حاضر ممکن است قابل اجرا به نظر برسند. شاید شما فکر می کنید که منطقی و واقع بین هستید، اما در واقع چنین نیست و شما در آسمان ها پرواز می کنید!! به جای اینکه از رویا پردازی دست بردارید بهتر است رویاهایتان را بشناسید و آنها را با واقعیت هماهنگ کنید.
حافظ می گوید :
ای دل مباش یک دم خالی ز عشق و مستی***وان گه برو که رستی از نیستی و هستی
گر جان به تن ببینی مشغول کار او شو***هر قبله ای که بینی بهتر ز خودپرستی
تعبیر: غافل از عشق و محبت به اطرافیان شده اید آنقدر مشغول خودتان گشته اید که قبله تان خودپرستی و غرور شده است و فقط خودتان را می بینید. بدون عشق بودن یعنی از خدا دور شدن یعنی بی معرفت بودن و سقوط کردن. اگر می خواهید حاجتتان روا شود توبه کنید و به محبت و عشق بپردازید.
 
بهمن
 
امروز راه های زیادی برای گشایش کارها جلوی پای شما قرار می گیرد. از انرژی امروز می توانید برای افزایش اعتماد به نفس خود استفاده کنید. باید خلاقیت های خود را بیشتر کنید تا به واسطه آنها پروژه های کاری بیشتری بگیرید و موفقیت بیشتری را برای خود رقم بزنید. از جریان مثبت زندگی استفاده کنید. این را در نظر داشته باشید که با نشستن و دست روی دست گذاشتن هیچ کاری پیش نمی رود. باید از نقطه امن و راحتی بیرون بیایید و کمی ریسک کنید.
حافظ می گوید :
بیا و کشتی ما در شط شراب انداز***خروش و ولوله در جان شیخ و شاب انداز
مرا به کشتی باده درافکن ای ساقی***که گفته اند نکویی کن و در آب انداز
تعبیر: تحولی بزرگ در زندگیت به وجود بیاور و دلت را به دریا بزن. کار خوب انجام بده که نتیجه اش را خیلی زود ببینی. حسادت را از خود دور کن تا چیزهای زیبا بیشتر در نظرت بیاید با خدا باش تا شیطان از تو دور شود و آرزوهای محالت محقق گردد.
 
اسفند
 
به تازگی دچار مشکلی شده اید که نمی توانید هیچ راه حلی را برای پاسخ این مسئله پیدا کنید افکار نادرست و اشتباه بسیاری را در سر می پرورانید، گاهی این افکارتان خطرناک می شود. اما به شما توصیه می کنیم با دلایل منطقی و عقلانی برای حل این مشکل پیش بروید نه با دلایل احساسی. زیرا دلایل و تصمیماتی که از روی احساسات گرفته شود در آینده شما را پشیمان خواهند کرد.
حافظ می گوید :
نقدها را بود آیا که عیاری گیرند***تا همه صومعه داران پی کاری گیرند
مصلحت دید من آن است که یاران همه کار***بگذارند و خم طره یاری گیرند
تعبیر: مصلحت در این است که به کمک یار بشتابید. خودتان را کنترل کنید. فعلا" باید از صحبت کردن پرهیز کنید تا بتوانید یار را از بند نجات دهید. عده ای می خواهند به شما آسیب برسانند از آنها دوری کنید.
+15
رأی دهید
-3
 
517
 
0
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar