tisdag 28 juli 2015

فال روز سه شنبه ۲۸ جولای - ۶ مرداد


فال روز سه شنبه ۲۸ جولای - ۶ مرداد

فروردین
 
با وجود اینکه شما الان خیالباف به نظر می رسید، اما هیچ چیز نمی تواند شما را از طراحی یک ماجراجویی کوچک باز دارد. شما بزرگ فکر می کنید و به راحتی می توانید سفری طولانی با کوله پشتی تان به ناهموارترین نقاط جهان یعنی ارتفاعات تبت داشته باشید. ممکن است دیگران به شما بخندند زیرا فکر می کنند که این افکار شما بسیار عجیب و غریب است. اما خنده آخر را شما به آنها می کنید در حالیکه دارید از بلندترین نقطه کره زمین برایشان کارت پستال می فرستید.
حافظ می گوید :
دست از طلب ندارم تا کام من برآید***یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید
بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر***کز آتش درونم دود از کفن برآید
تعبیر: بسیار انسان سخت کوش و پشتکاری هستید و تا نتیجه ی کار حاصل نشود دست از عمل برنمی دارید. نتایج کارتان همیشه ماندنی است و بقیه نیز از آن استفاده می کنند. شما تا آخرین لحظات زندگی به تمام آرزوهایتان خواهید رسید. به فقرا کمک کنید. نام شما و ذکر خیرتان همه جا بر سر زبانهاست.
 
 اردیبهشت
 
شما مدام در درون تان سئوال های بسیاری را از خود می پرسید و بدون اینکه جوابی برای آنها داشته باشید از زندگی تان دلسرد می شوید. برای این که از این احساس دور شوید توصیه می کنیم در برابر اتفاقات زندگی تان، رفتار ها و گفتار دیگران خنثی عمل کنید تا بتوانید زندگی تان را کنترل کنید. با اینکه شما طبیعتا فردی خون گرم هستید اما بهتر است تلاش کنید تا کمی خون سرد شوید، خون سرد بدین معنا که در برابر رفتار دیگران ناراحت و غصه دار نشوید.
حافظ می گوید :
دل می رود ز دستم صاحب دلان خدا را***دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا
کشتی شکستگانیم ای باد شرطه برخیز***باشد که بازبینیم دیدار آشنا را
تعبیر: کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.
 
 خرداد
 
تکیه کردن بر دوستان و استفاده از حمایتهای عاطفی آنها کار بسیار منطقی و خوبی است، اما ممکن است نتوانید آن گونه که انتظار داشتید کمکهای آنها را جبران کنید. فکر نکنید که یک همکار به صورت رایگان در اختیار شماست. حتی اگر لازم نباشد شما از جیبتان پولی پرداخت کنید، فراموش نکنید که دانستن اینکه دیگران در قبال کارهایی که برایتان انجام می دهند چه انتظاراتی از شما دارند درحقیقت یک مسأله پر دردسر کاری است.
حافظ می گوید :
مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو***یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو
گفتم ای بخت بخفتیدی و خورشید دمید***گفت با این همه از سابقه نومید مشو
تعبیر: ناامید نباشید. هر آنچه که تلاش کرده اید به زودی نتیجه و مزد آن را دریافت کنید و دوبارهزنده می شوید. تکیه بر شب و تاریکی نکنید. به روزها و خورشید درخشان فکر کنید. نصیحت بزرگان را اویزه ی گوشتان قرار دهید. شتاره ی دولت تان طلوع کرده و چون خوشه ی پروین می درخشد.
 
تیر
 
عقاید بزرگی که طی این چند هفته گذشته داشته اید، امروز واقعی تر می شوند. این مثل برنامه ای می ماند که فکر می کردید در آینده ای دور تحقق پیدا می کند اما الان به نزدیکتر شده اید . اما اینکه شما به دنبال ایجاد هیجان در زندگی اتان هستید دلیل بر رسیدن شما به اهدافتان نیست. هنوز خیلی کار دارید تا به آرزوهایتان پی ببرید بنابراین وقت را تلف نکنید تا بتوانید به زودی موفقیت خود را جشن بگیرید.
حافظ می گوید :
یا رب آن آهوی مشکین به ختن بازرسان***وان سهی سرو خرامان به چمن بازرسان
دل آزرده ما را به نسیمی بنواز***یعنی آن جان ز تن رفته به تن بازرسان
تعبیر:  چشم به راه کسی هستید که برایتان بسیار مهم است. مدت هاست از او خبری ندارید. و برای پیدا کردنش بسیار جستجو کرده اید اما هنوز نتیجه ای نگرفته اید ولی همیشه به خدا توکل کرده و یارتان را از خدا طلب نموده اید. آسوده خاطر باشید دیدار یار حتمی است.
 
مرداد
 
بعضی وقت ها آدم در زندگی احساس راحتی می کند. اما امروز برای شما از آن روزها نیست. امروز باید پویاتر باشید و بیشتر روی کارها و برنامه های خود فکر کنید. گاهی اوقات بد نیست در واقعیت های زندگی تغییر ایجاد کنید. کارهایتان را به طور موقت یک مدل دیگر انجام دهید. بهتر است امروز را به خود و خواسته هایتان اختصاص دهید و شاید و هیجان بعد از کار را برای خود حفظ کنید.
حافظ می گوید :
دانی که چنگ و عود چه تقریر می کنند***پنهان خورید باده که تعزیر می کنند
ناموس عشق و رونق عشاق می برند***عیب جوان و سرزنش پیر می کنند
تعبیر: اینقدر به مال و ثروت خود مغرور نشو. به مال دنیا اعتمادی نیست هر آن می سوزد و از بین می رود. محبت و عشق را نمی توان با پول خرید. ثروت قلب را تیره می کند. برای عبادت نگو که معذورم تو هر چه داری از لطف خداست. همان هایی که در اطرافت هستند در زمان بدبختی تو را به نیم جو هم نمی خرند پس لااقل با خدا باش.
 
شهریور
 
امروز ستاره ها شما را در شرایطی بسیار محبت آمیز قرار می دهند و شما، از چنان شرایطی در هر موقعیت، کاملاً لذت خواهید برد. اما به عنوان یک شیر سخاوتمند، از تشویق خود دست بر نمی دارید. تقریباً بدون آن که خودتان بدانید، رفتاری بسیار خوب با نزدیکان و عزیزانتان خواهید داشت.
حافظ می گوید :
سحر بلبل حکایت با صبا کرد***که عشق روی گل با ما چه ها کرد
از آن رنگ رخم خون در دل افتاد***و از آن گلشن به خارم مبتلا کرد
تعبیر: خود کرده را تدبیر نیست. همت کن از دوست کمک بخواه. ریا و حیله را کنار بگذار و راه راست را پیش بگیر آن وقت می بینی که چطور خداوند به راحتی بلایا را برطرف می کند. تو هم به خودت بیا با خدا عهد و پیمان ببند تا به فر دولت برسی.
 
 مهر
 
تقویم خودتان را با رویدادهای اجتماعی پر کنید. از امروز تا آخر هفته از اینکه در کنار دیگران باشید لذت خواهید برد. اگر دوستانی دارید که مدت هاست آنها را ندیده اید، امروز فرصت خوبی برای دیدار است. به طور کلی، حرف زدن و بودن در میان دوستان و اطرافیان حس خیلی خوبی به شما می دهد. با همکاران در مورد مشارکت صحبت کنید. در مورد راه اندازی کارهای تازه و با هم همفکری کنید. ذهن و قلبتان باید باز باشد.
حافظ می گوید :
بازآی ساقیا که هواخواه خدمتم***مشتاق بندگی و دعاگوی دولتم
زان جا که فیض جام سعادت فروغ توست***بیرون شدی نمای ز ظلمات حیرتم
تعبیر: در این فکر هستی که مه چیز را از نو شروع کنی تا جبران مافات گردد. هر چند که گناهکاری ولی راه توبه را پیش گرفتهای و از این به بعد رحمت خداوند شامل حالت می شود. خودت ذا به دست سرنوشت بسپار. اگرچه خسته و ضعیف شده ای ولی با کی همت باز هم جوان و پرانرژی م شوی به تمام اهداف و مقاصد خود می رسی. مطمئن باش آنقدر عمر می کنی که به آرزوهایت برسی.
 
آبان
 
حال که دارید مسیر زندگی تان را به سمت نوک قله پیش می برید، ممکن است فکر کنید که موانع زیادی مقابل تان وجود دارد. حتی ممکن است از شدت خستگی دیگران را مقصر بدانید و با کلام خود آنها را ناراحت کنید. اما مراقب باشید، رفتارهای شما می تواند این راه را از آنچه هست، سخت تر کند. بهتر است امروز تعادل را به زندگی خود راه دهید تا با کنترل احساسات تان، مشکلات را به راحتی کنار زده و به مسیر خود با آسودگی خاطر ادامه دهید. شما در حال برنامه ریزی برای آخر هفته هستید. می خواهید کمی به روزهای خود تنوع دهید. بهتر است وقت تان را صرف استراحت خود کنید. حتی اگر برای بیرون از خانه برنامه ریزی می کنید، به جاهای آرام و بی سر و صدا بروید.
حافظ می گوید :
خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد***ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد
زلف خاتون ظفر شیفته پرچم توست***دیده فتح ابد عاشق جولان تو باد
تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.
 
 آذر
 
شما احساسات خود را به شدت کنترل می کنید که مبادا حرکت یا گفتار احساساتی از شما سر نزند اما در اشتباه به سر می برید زیرا هیجاناتی که آنها را سرگوب می کنید، می توانند باعث شاد شدن هر چه بیشتر شما می شوند. احتیاج به انجام هیچ کاری نیست تنها اجازه دهید احساسات واقعیتان ابراز شوند.
حافظ می گوید :
هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم***هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم
شکر خدا که هر چه طلب کردم از خدا***بر منتهای همت خود کامران شدم
تعبیر: هر چه داری از دسترنج خودت می باشد. گاهی فک می کنی بسیار خسته و ناتوان شده ای اما وقتی که می بینی خدا با توست همه چیز را فراموش می کنی هر چه که سرنوشت برایت رقم زده همان می شود. در زندگی به آنچه که آرزو کنی می رسی. فقط مواظب فتنه ی دیگران باش، منتظر خبر خوش باش.
 
دی
 
امروز تازه سه شنبه است ولی شما احساس خستگی زیادی می کنید و دلتان می خواهد زودتر آخر هفته از راه برسد. حتی اگر عاشق کارتان باشید هم امروز از آن روزهایی است که اصلا حال و حوصله ندارید. از همکارانتان هم انتظار نداشته باشید که با جک های خنده دار و حرف های جالب در وقت ناهار شما را سر حال بیاورند چرا که همه به لطف تأثیر مریخ امروز بدخلق و کسل هستند. آیا ارتباط خود را با دوستانی که برایتان اهمیت دارند به خوبی حفظ می کنید؟  مرداد ماه فرصت خوبی برای تقویت دوستی هایتان خواهید داشت. حتی شاید آنها بتوانند به شما در پیدا کردن شریک زندگیتان کمک کنند. کافی است سعی خودتان را بکنید و خیلی راحت دیده خواهید شد.
حافظ می گوید :
یا مبسما یحاکی درجا من اللالی***یا رب چه درخور آمد گردش خط هلالی
حالی خیال وصلت خوش می دهد فریبم***تا خود چه نقش بازد این صورت خیالی
تعبیر: خودتان را با خیال و رویا گول نزنید و به واقعیات فکر کنید. ناامیدی را کنار بگذارید، خداوند توبه و بازگشت تان را می پذیرد و شما را از سر در گمی نجات می دهد. چهار چیز باعث نجاتتان می شود: خداوند، نماز، ایمان، قرآن. با این چهار چیز روزگارتان تغییر می کند و به شکوه و شوکت می رسید.
 
بهمن
 
امروز وقتی که شما در مورد خلاقیتهای خود صحبت می کنید دوستانتان شما را تشویق خواهند کرد، برای اینکه آنها حتی زمانی که شما کارهایی که دوست دارید را انجام می دهید شما را بیشتر تحسین می کنند. اما تمایل و علاقه شما جلب توجه کردن در برابر دیگران است، بنابراین شما دوست دارید کاری را انجام دهید که برای دیگران لذت بخش باشد. این طرز تفکر می تواند باعث به وجود آمدن یک موقعیت «برنده- برنده» خیلی خوب شود، پس از قدرت تخیل خود استفاده کند تا از امروز با خاطره خوبی یاد کنید.
حافظ می گوید :
کرشمه ای کن و بازار ساحری بشکن***به غمزه رونق و ناموس سامری بشکن
به باد ده سر و دستار عالمی یعنی***کلاه گوشه به آیین سروری بشکن
تعبیر: کارهایتان به لطف خدا رونق می گیرد به شرط اینکه آئین راستی را پیشه کنید. شما در عمل خوب و بیغش از همه پیشی می گیرید و پاداش خودتان را از حوریان و پریان بهشتی می گیرید. صید خودتان را به دست می آورید و درهای ناامیدی را یکی پس از دیگری می شکنید. قدر یار خودتان را بدانید که در این راه کمک بسار به شما کرده است.
 
اسفند
 
انرژی های امروز به گونه ای هستند که ارتباط های اجتماعی بسیار خوبی خواهید داشت و خیلی راحت می توانید دوستان تازه برای خود دست و پا کنید. امروز خاصیت اسفنج گونه ای دارید و در کنار هر تیپ آدمی که باشید، مشابه او خواهید شد. پس از افراد غمگین و منفی گرا دوری کنید و همه تمرکز خود را روی افرادی بگذارید که بار علمی یا هنری بالایی دارند و می توانند موجب شادی شما بشوند.
حافظ می گوید :
صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت***ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت
گل بخندید که از راست نرنجیم ولی***هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت
تعبیر: از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحتتورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خر در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.
+13
رأی دهید
-2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar