onsdag 29 juli 2015

دولت بریتانیا هجوم مهاجران به ترمینال قطار تونل مانش را بررسی می‌کند

دولت بریتانیا هجوم مهاجران به ترمینال قطار تونل مانش را بررسی می‌کند

مسئولان قطار تونل مانش نگران اخلال در سرویس رفت و آمد بین دو کشور هستندمقامات ارشد دولت بریتانیا برای بررسی مساله ورود مهاجران غیرقانونی از بندر کاله به بریتانیا تشکیل جلسه می‌دهند.
جلسه کمیته بررسی شرایط اضطراری امنیتی - کبرا - در حالی تشکیل می شود که طی دو شب گذشته، بیش از هزار و پانصد نفر در صدد برآمدند به ترمینال قطار بین فرانسه و بریتانیا وارد شوند.
مهاجرانی از کشورهای مختلف به منظور ورود به بریتانیا خود را به شهر کاله، در آن سوی کانال مانش رسانده اند و به شیوه های مختلف، از جمله سوار شدن به قطار بین دو کشور یا مخفی شدن در کامیون هایی که قرار است با کشتی از دریای مانش عبور کنند می کوشند وارد بریتانیا شوند.
تلاش این افراد تلفاتی را هم در پی داشته است. خبرگزاری فرانسه گزارش کرده است که روز چهارشنبه، ماموران آتش نشانی جسد یک مرد ۲۵ تا ۳۰ ساله را یافتند که با یک کامیون در حال خروج از یک کشتی برخورد کرد و کشته شد.
طی چند ماه گذشته، دست کم نه نفر کشته شده اند.
طی هفته های اخیر، مهاجران در چند مورد کوشیدند به طور جمعی به ترمینال قطار بین دو کشور وارد شوند اما موفق نشدند. در روزهای اخیر بر شمار این افراد افزوده شده و مسئولان شرکت تونل مانش نگران آن هستند که ادامه این وضعیت، سرویس رفت و آمد قطار را مختل کند.
دولت بریتانیا معتقد است که فرانسه باید مهاجرانی را که برای ورود به بریتانیا در نقاطی در کاله تجمع کرده اند متفرق کند. به گفته آنان، بدون چنین اقدامی، مهاجران همچنان از هر وسیله ای برای ورود به بریتانیا استفاده خواهند کرد.
+18
رأی دهید
-0
 
0
 
0
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar