måndag 17 juli 2017

هشتمین شماره‎ ماهنامه‎ی آژانس خبری مسیحیان ایران (محبت نیوز) منتشر شد

هشتمین شماره‎ ماهنامه‎ی آژانس خبری مسیحیان ایران (محبت نیوز) منتشر شد

هشتمین شماره‎ی ماهنامه‎ی آژانس خبری مسیحیان ایران ویژه‎ی ماه «ژوئن» منتشر شد.
«محبت‎نیوز»- گزارش نخست این شماره «دست منبرها برای مقابله با مسیحیت خالی است» که به هشدارهای غیاث‌الدین طه محمدی، نماینده ولی‌فقیه در استان همدان نسبت به گرویدن جوانان به مسیحیت پرداخته شده است.
در ادامه پیگیری‌ وضعیت اماکن باستانی مسیحیان در ایران «تخریب عمدی قبرستان مسیحیان کرمانشاه» گزارش دیگر شماره خرداد ماه ماهنامه آژانس خبری مسیحیان ایران است.
همچنین گزارش مضروب شدن مشکوک «مریم نقاش زرگران» در اوین و همینطور «انقلاب اسلامی مقدمه‌ی اذیت و آزار مسیحیان در ایران بود» را در این شماره منتشر شده است.
در بخش سیاسی ماهنامه در گزارشی با عنوان «ضیافت افطار خلیفه‌گری ارامنه با رنگ و بوی سیاسی» به دیدار نمایندگان و اعضای خلیفه‌گری با چهره‌های سیاسی جمهوری اسلامی و مراودات آنها در این نشست پرداخته شده است.
شما می‌توانید نقطه نظرات خود را درباره فعالیت وب‎سایت و ماهنامه از طریق info@mohabatnews.com و شماره ‌ تلفن ۹۶۹۶ – ۸۵۴ – ۴۱۶ – ۱+ با ما درمیان گذارید.
همچنین علاقمندان می‌توانند اخبار محبت نیوز را از طریق تلگرام با آدرس https://t.me/mohabatnews و در اینستاگرام www.instagram.com/mohabatnews دنبال نمایند.
برای دانلود ماهنامه اینجا را کلیک نمائید.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar