tisdag 11 juli 2017

نصب تصویری از عیسی مسیح بر دیوار مسجدی در آمریکا

نصب تصویری از عیسی مسیح بر دیوار مسجدی در آمریکا

فرد یا گروهی ناشناسی بر میله‌های دیوار مسجدی در نیویورک آمریکا تصویر به صلیب کشیده‌شدن عیسی مسیح را نصب کردند.
به گزارش «محبت نیوز» فرد یا گروه ناشناسی بر میله های دیوار مسجدی در داخل مرکز اسلامی هیلسید در منطقه ناسائوی لانگ آیلند واقع در شرق ایالت نیویورک آمریکا پوستری بزرگ از به صلیب کشیده شدن عیسی مسیح را نصب کرده است.
پلیس نیز در واکنش به این اقدام وارد عمل شده و اعلام کرد: “تحقیقات در خصوص عامل و یا عاملین این اقدام در حال انجام است. احتمالا این اقدام جز جرایم ناشی از نفرت است”.
گفته می شود پلیس همچنین از مردم خواست تا در راستای جلوگیری از تنش میان مسلمانان و مسیحیان این منطقه در یافتن عوامل این اقدام به آنها کمک کنند و اگر اطلاعی در این خصوص دارند با نیروی پلیس در میان بگذارند. امام این مسجد نسبت به این اتفاق ابراز نگرانی کرده است.
پس از این اقدام نمایندگی شورای روابط اسلامی آمریکایی نیویورک هم با انتشار بیانیه ای از فرد یا گروه که اقدام به چنین کاری کرده خواسته تا مطالعه بیشتری در مورد دین اسلام انجام دهد! در این بیانیه همچنین آمده که ممکن است تعصب باعث این اقدام شده باشد، ولی اگر این عمل به درک بهتر مسلمانان از عیسی کمک کند، برای فاعل این عمل و جامعه فرصتی برای یادگیری از تعالیم مسیحیت فراهم کرده است.
گفتنی است این قبیل اقدامات در شرایطی رخ می دهد که حملات تروریستی و انتحاری از سوی مسلمانان در کشورهای غربی روز به روز در حال افزایش است و بسیاری در جهان بر این باورند تمامی این اعمال تروریستی ریشه در تعالیم اسلامی داشته و جزئی جدایی ناپذیر از باور جهاد در میان مسلمانان بنیادگرا می باشد.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:
فیس بوکتوییتربالاترین

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar