tisdag 18 juli 2017

صدراعظم آلمان: زیر بار تعیین سقف برای تعداد پناهجویان نمی روم

صدراعظم آلمان: زیر بار تعیین سقف برای تعداد پناهجویان نمی روم

برخی از رهبران سیاسی پرنفوذ آلمان اصرار می ورزند که این کشور نباید بیش از ٢٠٠ هزار پناهجو در هر سال بپذیرد، اما خانم مرکل همواره این پیشنهاد را غیرعملی و مخالف قانون اساسی تلقی کرده است
به گزارش «محبت نیوز» آنجلا مرکل صدراعظم آلمان، دو ماه مانده به انتخابات، بار دیگر تصریح کرد که زیر بار تعیین سقف برای تعداد پناهجویان آلمان نمی رود. تازه ترین نظرسنجی‌ها پیروزی مرکل را در انتخابات تقریبن قطعی می دانند. مرکل وعده داد که در صورت انتخاب شدن مالیات حقوق بگیران را سالانه ١۵ میلیارد یورو کاهش دهد.
آنجلا مرکل صدراعظم آلمان، شامگاه یکشنبه ١۶ ژوئیه در مصاحبه تابستانی خود با شبکه اول تلویزیون آلمان بیش از هر چیز به مسائل داخلی کشور خود پرداخت و در زمینه سیاست خارجی تنها به دشواری های دولت آلمان با ترکیه اشاره کرد.
تاکید مجدد بر سیاست مخالفت با تعیین سقفی سالانه و ثابت برای پناهجویان و کاهش سالانه ١۵ میلیارد از فشار مالیاتی طبقه متوسط، مهمترین نکاتی بود که خانم مرکل در عرصه سیاست داخلی آلمان مطرح ساخت.
برخی از رهبران سیاسی پرنفوذ آلمان اصرار می ورزند که این کشور نباید بیش از ٢٠٠ هزار پناهجو در هر سال بپذیرد، اما مرکل همواره این پیشنهاد را غیرعملی و مخالف قانون اساسی تلقی کرده است.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar