lördag 29 juli 2017

وضعیت نظافت پروازهای حجاج سوژه‏‌ی رسانه‌ها شد

وضعیت نظافت پروازهای حجاج سوژه‏‌ی رسانه‌ها شد

وب‏سایت خبری کن‎نیوز تصاویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد حجاج بدون کمترین ملاحظه‏ ای وضعیت داخل هواپیما را از نظر نظافتی به وضعیت غیرقابل باوری درآوردند.
به گزارش «محبت نیوز» با شروع اولین پروازهاى تهران به مدینه هواپیمایى ملی ایران هما تصاویری منتشر شده از داخل یک فروند ایرباس مدرن٣٣٠ ایران‌ایر که پس از حضور حجاج ایرانی در آن وضعیت بهداشتی و نظافت آن تبدیل به چیزی شبیه فاجعه شده است.
در این تصاویر مسافران آنچه رو خوردن ریختند و پاشیدند و از هواپیما پیاده شدند. عدم رعایت نظافت توسط مسافران به حدی بوده که روابط عمومى و توسعه ارتباطات کن نیوز که یک پایگاه خبری نیز دارد در اطلاعیه از مهمانداران شرکت‌هاى هواپیمایى خواسته با توجه به آغاز پروازهاى حج امسال و با توجه به اینکه تعداد زیادى از مسافران سالخورده هستند برای تسهیل و حفظ شئونات مراسم حج، در کمک بیشتر به آنها برای حفظ بهداشت و نظافت و احترام به کابین اقدامات لازم را انجام دهند.
همچنین در روزهای اخیر مسوولان سازمان حجم و اداره مبارزه با مواد مخدر از زائران و حجاج ایرانی خواهش کرده مواد مخدر به عربستان نبرند.
وزیر ارشاد جمهوری اسلامی نیز به حجاج هشدار داده با توجه به تنش‌های سیاسی ایارن و عربستان امسال بیش از گذشته به مقررات این کشور احترام گذارند و قوانین را رعایت کنند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar