onsdag 19 juli 2017

نماینده مسیحیان در مجلس مامور دست دادن با خانمها شد !

نماینده مسیحیان در مجلس مامور دست دادن با خانمها شد !

در راستای بهبود وجهه جمهوری اسلامی در نشست‌های بین‎المللی، ماموریت دست دادن با خانمها گویا به دوش “یوناتن بت کلیا” نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی افتاده است.
به گزارش «محبت نیوز» در نظام جمهوری اسلامی که حفظ ظواهر شرعی و اسلامی خط قرمز سیاستمداران است، دست دادن با نامحرم غیرقابل توجیه می باشد. همچنان که “حسن روحانی” پس از عیادت از بیماران یک بیمارستان در تهران وقتی یک خانم مسن دستان او را فشرد یا وقتی در یکی از نشست‌ها خانم مسن دیگری دستان او را گرفت تندروها جنجال زیادی به پا کردند.
آنهایی هم که مثل “سید محمد خاتمی” رییس جمهور پیشین ایران سعی می‌کردند با دیپلماسی خنده و خوشرویی نظر اطرافیان را جلب کنند، آنقدر تحت فشار قرار گرفتند که حتی با وجود انتشار فیلم دست دادن و خوش و بش آن‌ها با معدودی از زنان در دیدارهای خارجی، مجبور شدند به طور رسمی آن را تکذیب کنند تا آتش معرکه خاموش شود.
از این رو تمام چهار دهه که از عمر نظام اسلامی می‌گذرد مقامات جمهوری اسلامی حتی در دیدارهای سیاسی به دنبال راه‌هایی بودند که مودبانه از دست دادن با نامحرمان فرار کنند، از “محمد جواد ظریف” و “محمود احمدی‌نژاد” که مجبور بودند در دیدارهای خود سلام ژاپنی بدهند، تا “معصومه ابتکار” و “شهین دخت مولاوردی” که دستپاچه می‎شدند و دستشان را زیر چادر پنهان می‌کردند و از خود ادا و اصول‌های غیرعادی درمی‌آورند تا گرفتار مراجع و روحانیون و افراطی‌ها نشوند.
در راستای بهبود وجهه جمهوری اسلامی در نشست‌های بین‎المللی، ماموریت دست دادن با زنان گویا به دوش “یوناتن بت کلیا” نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی افتاده است.
او از آن دسته نمایندگان اقلیتی است که معتقد است اقلیت‌ها در هیچ کجای دنیا مثل ایران آزادی ندارند.
پس از امضاء برجام و توافق اتمی نیز او به همراه “ژرژیک آبرامیان” نماینده مسیحیان ارمنی حوزه جنوب در مجلس در دیدارهای خارجی ماموریت پیدا کرد تا اعلام کند ایران از نظر امنیت سرمایه‌گذاری در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد.
“یوناتن بت کلیا” که چند هفته‎ای است عضو اینستاگرام شده، تصاویری از دیدارهای خود منتشر کرده که نشان می‌دهد با یک خانم بی‌حجاب خارجی در حضور چند مقام دیپلماتیک دست داده و خوشحالی خاصی در نگاهش موج می زند و صد البته چهره خندان “مصطفی کواکبیان” دیگر نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در این تصویر گویای بسیاری از مسائل است.
به نظر می‎رسد جمهوری اسلامی در طول حیات خود به این باور رسیده که دست دادن مرد مسلمان با زن ممکن است آنچنان مردان را تحریک کند که حتی در میان سیاسیون نیز مشکل ساز شود از این رو راه چاره را در امثال “بت کلیا” یافته و ماموریت دست دادن به “یوناتن بت کلیا” نماینده آشوریان مجلس واگذار شده که مسیحی است تا شاید احتمال تحریک شدن او یا به مخاطره افتادن اسلام در اینگونه نشست ها کمتر شود.
بی اعتمادی نظام و احتمال جرقه زدن مصادیق شیطانی در نگاه آنان به زنان مسلمان ایرانی هم وجود دارد. همچنان که در فیلم‌های سینمایی که در ایران اکران می‎شود نشان دادن زنان بی‌حجاب بیگانه ایرادی ندارد، یا زنان خارجی حق ورود به استادیوم‌ها را دارند اما برای زنان ایرانی همچنان در های ورزشگاه ها بسته نگاه داشته شده است.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar