söndag 23 juli 2017

تصویب لایحه تحریم‎های جدید علیه ایران و تاکید بر نقض حقوق اقلیت‎های دینی

تصویب لایحه تحریم‎های جدید علیه ایران و تاکید بر نقض حقوق اقلیت‎های دینی

نمایندگان اقلیت و اکثریت کنگره آمریکا بر نقض جدی حقوق بشر بر ایران تاکید کردند.
به گزارش «محبت نیوز» نمایندگان دموکرات و جمهوری‌خواه در کنگره آمریکا بر سر تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی ایران به توافق رسیدند که در آن اشاره مستقیم به موارد جدی از سرکوب و بازداشت اقلیت های دینی شده است.
بخشی از این تحریم‌ها شامل افراد، موسسات و نهادهای مرتبط با فعالیت‌های موشکی ایران است که شامل سپاه پاسداران و سپاه قدس و حمایت‌های ایران از گروه‌های مقاومت می‎شود.
در بخشی از این لایحه که شامل تحریم‌های ایران در مورد نقض حقوق بشر است تاکید شده جمهوری اسلامی آزادی‌ مذاهب و آزادی‌های اولیه شهروندان را زیر پا می‌گذارد و اقدام به بازداشت گسترده اقلیت‌های دینی و فعالین سیاسی کرده است و مواردی مبنی بر شکنجه افراد در زندان گزارش شده است.
همچنین بخشی از تحریم‌ها مربوط به قاچاق انسان و همچنین و استخدام و اعزام مزدور برای جنگ سوریه است.
بر اساس بخشی از این طرح که مربوط به ایران است وزرای دفاع، خارجه و خزانه‌داری به همینطور رییس اطلاعات ملی آمریکا باید ظرف ۱۸۰ روز و پس از آن هر دو سال، به طور مشترک راه‌های مقابله با حکومت ایران را به کنگره ارائه کنند.
راه‌های کوتاه مدت و بلند مدت و ارزیابی توانمندی‌های نظامی ایران و همینطور برنامه‌های جمهوری اسلامی ایران برای ارتقاء توانمندی‌های خود به خصوص در حوزه اطلاعاتی و تبلیغاتی محور این لایحه است.
در هفته‎های اخیر ۱۲ مسیحی در ایران در مجموع به ۱۲۵ سال زندان محکوم شدند. در اعتراض به احکام سنگین نوکیشان مسیحی “امین افشار نادری” و “ابراهیم فیروزی” دست به اعتصاب غذا در زندان زدند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar