måndag 31 juli 2017

بریتانیا تابعیت مظنونان به اسلامگرایی افراطی را لغو می کند

بریتانیا تابعیت مظنونان به اسلامگرایی افراطی را لغو می کند

مقامات بریتانیا تابعیت بیش از ۱۵۰ مظنون به اسلامگرایی افراطی را که خاک این کشور را ترک کرده اند را باطل نمود و ورود مجدد آنها را به این کشور ممنوع اعلام کرد.
به گزارش «محبت نیوز» بریتانیا تابعیت افرادی که برای جنگ در مناطق درگیر، به گروه اسلامی داعش پیوسته اند و همچنین دخترانی که برای ازدواج با جهادگران به سوریه رفته اند را لغو می کند.
به نقل از ساندی تایمز، از ابتدای سال جاری میلادی در بریتانیا بیش از ۴۰ مورد گذرنامه ابطال گردیده که همه این افراد تابعیت کشور دیگری را نیز داشته اند.
منابعی از سازمانهای اطلاعاتی گزارش دادند که لندن احتمالن تابعیت پدر و برادر سلمان عابدی عامل انتحاری ورزشگاه منچستر را لغو می کند.
پیش از این رسانه ها خبر دادند که سرویس ها امنیتی بریتانیا، اسامی ۳۵۰ نفر را که پس از سفر به سوریه به این کشور بازگشته اند را به لیست افرادی که تهدید تروریستی شناخته می شوند اضافه کرده است.
به طور کلی ۸۵۰ نفر از شهروندان بریتانیا به مناطق درگیر سفر کرده اند. حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد از این افراد کشته شده و حدود نیمی از آنها به بریتانیا بازگشتند. در انگلستان لیست افرادی که برای این کشور تهدیدی به شمار می روند به سه هزار نفر می رسد.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar