måndag 20 juni 2016

فاطمه دانشور رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران‌ جزییاتی تکان‌دهنده

فاطمه دانشور رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران‌ جزییاتی تکان‌دهنده از رواج خرید و فروش کودکان فاش کرده است. به گفته دانشور قیمت این نوزادان گاهی تا ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان می‌رسد. با هم خلاصه‌ای از گفتگوی رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران را با خبرگزاری فارس را مرور می‌کنیم.
– متاسفانه گزارشات نشان می‌دهد خانم‌های کارتن خواب و زنان روسپی به هنگام زایمان در برخی از بیمارستان‌های جنوب و مرکز شهر مراجعه و پس از به دنیا آمدن نوزاد با دریافت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان بچه خود را می‌فروشند.
– اکثر نوزادان متولد شده مبتلاء به HIV هستند
– خرید و فروش این بچه‌ها هم اکنون در اطراف چند بیمارستان انجام می‌شود که البته این نکته حائز اهمیت است که مسئولان بیمارستان هیچ تقصیری در این زمینه ندارند.
– علی رغم تماس مکرر مددکاران بیمارستان‌های مدنظر با سازمان بهزیستی،هیچ اتفاق مثبتی از سوی بهزیستی برای ورود به این موضوع و جلوگیری از فروش نوزادان انجام نمی‌شود.
– نوزادانی که توسط مادران معتاد و کارتن خواب متولد می‌شوند توسط باندهای مختلف اعم از متکدیان خریداری می‌شود که به دلیل بیماریهای بسیار این کودکان و عدم نگهداری صحیح این بچه‌ها هم عمر زیادی ندارند.
– موضوع دیگری که شهر در حال گسترش است ورود دختران فراری به تهران و باردار شدن آنها به طوری که برخی از افراد نوزادان متولد شده از سوی این دختران را نیز با قیمت‌های بالاتری می‌خرند.
– از همه شهروندان تهرانی درخواست می‌کنم مطلقاً به متکدیان و به ویژه آنهایی که نوزاد به همراه دارند کمک نکنند چون کمک به این افراد باعث رونق گرفتن کارشان می‌شود.
– چنانچه شهروندان تهرانی با این گروه موارد برخورد کردند می‌توانند با شماره ۱۳۷ و یا موسسه خیریه مهرآفرین به شماره ۳۵۲۶۰ تماس بگیرند.
– سخت‌گیری‌های سازمان بهزیستی در واگذاری کودکان و نوزادان به خانواده‌های متقاضی باعث به وجود آمدن خرید و فروش کودکان شده است که امیدواریم در سیاست‌‌هایشان تجدید نظر کنند به طوری که هم اکنون در شهر روزانه یک کودک به فروش می رسد.
http://7sobh.com/content/
فاطمه دانشور رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران‌ جزییاتی تکان‌دهنده از رواج خرید و فروش کودکان فاش کرده است. به گفته دانشور قیمت این نوزادان گاهی تا ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار تومان می‌رسد. با هم خلاصه‌ای از گفتگوی رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران را با خبرگزاری…
7SOBH.COM

نمایش واکنش‌ها یبیشتر







ستاره هواپیما Ozcelik
غنی کردن جنگ است. قالب فقیر ..
Persefone ممدوف
Uzulmurəm زیرا آنها هیز مربوط می شود. بیشتر هم، آنها را برای فرزندان ما خطرناک هستند ... آنها ...
Likeپاسخ12 دقیقه
Mossen شرکت Xezer
Uşaq دولت ترکمنستان است. من یک ویدیو دیگر را تماشا کردند.
Likeپاسخ1۱ دقیقه
فرهاد Granmaih
نوشتن یک پاسخ...
فرهاد Granmaih
نظری بنویسید…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar