onsdag 29 juni 2016

مایاها در جمهوری اسلامی؛ نابودی بحرین، عربستان، آمریکا و اسرائیل !

مایاها در جمهوری اسلامی؛ نابودی بحرین، عربستان، آمریکا و اسرائیل !

مهدی طائب، رئیس قرارگاه «عمار» سپاه نیز پیش بینی‌کرد که امسال حکومت عربستان سقوط می‌کند و حج با حضور امام دوازدهم شیعیان (مهدی غایب) در مکه برگزار می‌شود
عربستان
«محبت‌نیوز»- سال ۲۰۱۲ قومی به اسم «مایا»ها پیش بینی کرده بود که ۲۱ دسامبر آن سال دنیا به آخر می‌رسد و اندک ساده‌لوحانی هم آن را باور کرده بودند.
این روزها حکایت سران جمهوری اسلامی حکایت مایاها شده است.
پس از آنکه پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پس از سلب تابعیت «شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان این کشور توسط بحرین پیش بینی کرد که این تصمیم باعث نابودی حکومت بحرین خواهد شد، به دنبال او علی اکبر ولایتی، مشاور علی خامنه‌ای در امور بین الملل هم وعده داد که به زودی نصر و ظفر محقق خواهد شد و دست انتقام الهی گریبان مستبدان و ظالمان را خواهد گرفت شیعیان بحرین پیروز خواهند شد.
یک روز پس از این ماجرا مهدی طائب، رئیس قرارگاه «عمار» سپاه نیز پیش بینی‌کرد که امسال حکومت عربستان سقوط می‌کند و حج با حضور امام دوازدهم شیعیان (مهدی غایب) در مکه برگزار می‌شود.
البته پیش از این یعنی پس از اعدام «شیخ‌نمر» شیخ شیعه در عربستان نیز امامان جمعه و همین جماعت پیش‌بینی کردند که حکومت عربستان به زودی سقوط خواهد کرد.
البته سابقه این قبیل پیش‌بینی‌ها در نظام جمهوری اسلامی زیاد است همچنان که از رهبران آن روح‌الله خمینی و علی خامنه‌ای گرفته تا سرداران نظامی سپاه بارها پیش‌بینی کردند که اسرائیل نابود خواهد شد. حال باید منتظر بود و دید.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar