lördag 25 juni 2016

مدیرعامل بانک رفاه کارگران برکناری‌اش را تکذیب کرد

مدیرعامل بانک رفاه کارگران برکناری‌اش را تکذیب کرد

  • 2 ساعت پیش
کپی رایت تصویرNASIMONLINE.IR
علی صدقی، مدیر عامل بانک رفاه کارگران، ادعاهای منتشرشده علیه خود و خبر برکناری‌اش را تکذیب کرده است.
آقای صدقی گفته است مبلغ حقوق دریافتی که به او نسبت داده شده صحت ندارد و او در یک سالی که عهده‌دار مدیر عاملی بانک رفاه کارگران هنوز حقوقی دریافت نکرده است.
او به خبرگزاری رسمی دولت ایران، ایرنا، گفته است که تصاویر منتشرشده به عنوان فیش حقوقی او در واقع به یک صورت حساب مربوط بوده و "برخی به عمد و با نیت سوءاستفاده، به نام فیش حقوق آن را منتشر کردند."
دو روز پیش خبرگزاری‌های ایرانی، از جمله ایسنا و ایلنا (نزدیک به دولت) از برکناری علی صدقی و بازگشت ۲۴۰ میلیون تومان از حقوق و مزایای او به خزانه دولت خبر دادند.
علی صدقی یکی از چند مدیری است که نامشان به همراه فیش‌های حقوقی ادعایی در هفته‌های اخیر منتشر و به جنجالی رسانه‌ای و مجادله‌ای سیاسی دامن زده است.
گزارش‌ها حاکی از آن بود که علی ربیعی، وزیر کار، پس از ادعاهای مطرح شده خواهان برکناری آقای صدقی بوده است.
علی صدقی در مصاحبه با ایرنا گفته است هر چند علی ربیعی در راس هیات امنای سازمان تامین اجتماعی، سهامدار عمده بانک رفاه کارگران، قرار دارد، اما آقای ربیعی شخصا اختیار برکناری مدیرعامل را ندارد و در این باره باید مجمع عمومی بانک تصمیم بگیرد.
آقای صدقی گفته به دلیل آنکه برخی اسناد مالی مربوط به پرداخت مدیران تایید نهایی نشده بوده "حق برداشت حقوق از حساب را نداشته‌ام. بنابراین هیچ حقوقی در مدتی که در بانک رفاه مسئولیت گرفته‌ام، دریافت نکرده‌ام."

صرافی با برادر رئیس جمهور

علی صدقی در بخش دیگری از مصاحبه‌اش درباره گزارش‌های منتشره درباره شراکت او و حسین فریدون در یک صرافی توضیحاتی داده است.
آقای صدقی گفته این صرافی در سال ۱۳۹۰ تاسیس و حدود دو سال بعد هم تعطیل شد.
دلیل تعطیلی صرافی "صدقی و شرکا" به گفته آقای صدقی این بود که "توان و سرمایه بالا نداشت". آقای صدقی تا سال ۱۳۸۸ مدیرعامل بانک ملی بود و پس از آن به مقام مشاوره شمس الدین حسینی، وزیر وقت اقتصاد، منصوب شد.
او با کم اهمیت تلقی کردن شراکتش در تاسیس صرافی با برادر رئیس جمهور کنونی ایران گفته این صرافی معاملات چندانی نداشته و "امروز کسانی که با دولت مخالفت می‌کنند، به دروغ متوسل شده‌اند."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar