tisdag 3 mars 2015

جنیفر لارنس در فیلم جدید اسپیلبرگ بازی می‌کند

جنیفر لارنس در فیلم جدید اسپیلبرگ بازی می‌کند

  • 1 ساعت پیش
لارنس یک بار اسکار بهترین بازیگری را به دست آورده است
جنیفر لارنس، بازیگر آمریکایی قرار است در فیلم تازه استیون اسپیلبرگ بازی کند.
او در این فیلم که بر اساس خاطرات لینزی آداریو ساخته می‌شود، نقش این عکاس آمریکایی را بازی خواهد کرد.
آداریو، برنده جایزه پولیتزر، با عکاسی از قربانیان جنگ و درگیری‌های در کشورهای افغانستان، کنگو، لیبی، دارفور و عراق شناخته می‌شود.
او یک بار هم در لیبی ربوده شد.
کتاب خاطرات آداریو با عنوان "این کاری است که می‌کنم؛ زندگی یک عکاس از عشق و جنگ" ماه گذشته منتشر شد و بلافاصله مورد توجه کمپانی های فیلمسازی قرار گرفت.
وبسایت سینمایی ددلاین گزارش کرده که پس از تقاضاهای فراوان برای به دست آوردن حق ساخت فیلم بر اساس این کتاب، نهایتا کمپانی برادران وارنر حق استفاده را خرید و قرار شد این فیلم با تهیه کنندگی اندرو لازار (تهیه کننده تک تیرانداز آمریکایی) و به کارگردانی اسپیلبرگ ساخته شود.
آداریو برنده جایزه پولیتزر شده است
بخشی از کتاب آداریو خاطرات روزهایی را بازگو می کند که در افغانستان پس از ۱۱ سپتامبر به سر می برده و از افغان‌هایی که زخم خورده دوران اطلبان بودند عکاسی می کرده است.
در بخش های دیگر، تجربه‌های او درباره نسل کشی دارفور و همینطور زنانی که در جمهوری دمکراتیک کنگو مورد تجاوز قرار می گرفتند، روایت شده است.
آداریو ماجرای ربوده شدنش توسط نیروهای حامی معمر قدافی در سال ۲۰۱۱ در لیبی را نیز روایت می کند. او و سه خبرنگار دیگر نیویورک تایمز در جریان جنگ داخلی لیبی ربوده شدند و شش روز در اسارت بودند.
او زندگی خصوصی خود را هم بازگو می کند. از خانواده اش و از آشنایی اش با همسرش می گوید و اینکه چگونه می توان همزمان هم مادر بود و هم خبرنگار جنگ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar