lördag 28 februari 2015

دفاع تمام‌قد اسکارلت جوهانسن از جان تراولتا: بوسه‌ خیلی شیرینی بود

دفاع تمام‌قد اسکارلت جوهانسن از جان تراولتا: بوسه‌ خیلی شیرینی بود

تقاطع: اسکارلت جوهانسِن از بوسه‌ی پر حرف و حدیث جان تراولتا بر صورتش بر روی فرش قرمز مراسم اسکار امسال دفاع کرد.
 
جوهانسن ۳۰ ساله به خبرگزاری اسوشیتدپرس گفته: «سال‌ها بود که جان را ندیده بودم و برخورد گرم او با من همیشه باعث خوشحالی‌ام است.»
 
پیش‌تر در تصاویر منتشرشده از این صحنه، این‌طور به نظر می‌رسید که جوهانسن از این‌که به آن شکل از پشت توسط تراولتا بوسیده می‌شود، احساس خوبی ندارد.
 
حال او با رد این برداشت، می‌گوید: «آن عکس تنها یک فریم از یک برخورد را نشان می‌دهد و نمی‌تواند گویای واقعیت قبل و بعد از آن باشد. بوسه‌ی جان خیلی شیرین و کاملا پذیرفته شده بود.»
 
بازیگر فیلم‌ “ویکی کریستینا بارسلونا” در دفاع از جان تراولتا تاکید کرده: «هیچ چیز عجیب و غریب، ترسناک و یا نامناسبی درباره‌ی او وجود ندارد.»
 
با این وجود، این بوسه‌، تنها حرکت پرحاشیه‌ی این بازیگر ۶۱ ساله در شب اسکار نبود. او روی سن نیز صورت ایدنا مِنزِل، دیگر بازیگر امریکایی را به شکل نامناسبی در دستش گرفت که این حرکت او انتقادهای گسترده‌ای را به همراه داشت.
 
بازیگر فیلم “تغییر چهره” بعدتر در گفتگویی با شوی تلویزیونی “جیمی کیمل” غیرعادی بودن کار خود را قبول کرد و گفت: «ظاهرا بیش از اندازه با چانه‌ی او بازی کردم.»
+29
رأی دهید
-7
 
154
 
0
 
0
 
قابل توجه کاربران محترم:
توجه کنید که درج رای مثبت به مطالب، به معنی تایید مطلب و یا علاقه به محتوای خبر نیست و طبعا درج رای منفی نیز به معنی عدم علاقه به محتوای خبر نخواهد بود. سیستم شمارش آرا کمک میکند تا مطالب مهمتر، به انتخاب کاربران سایت، از دیگر مطالب مجزا شده و در بخش مطالب داغ ظاهر گردند. ممکن است یک خبر ناگوار از ارزش خبری بالایی برخوردار بوده و صحیح تر آن است که کاربران به این خبر رای مثبت داده تا در بخش خبرهای داغ سایت در معرض دید بینندگان بیشتری قرار گیرد. بنابراین درج رای مثبت و یا منفی به معنای مهم بودن خبر و یا بی اهمیت بودن آن است.
به جمع دنبال‌کنندگان ایرانیان انگلستان در فیس‌بوک بپیوندید:
به جمع

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar