lördag 28 februari 2015

زندگی مشقت بار بانوی ایرانی در چادری پلاستیکی - عکس

زندگی مشقت بار بانوی ایرانی در چادری پلاستیکی - عکس

زنی تنها، با سبک زندگی بی غل و غش حاضر نیست سفره درد و دلش را با افرادی که از روی ترحم با او سخن می گویند، پهن کند این سریال زندگی نم گرفته که قسمت پایانی آن اصلا مشخص نیست. روزها مهمان خیابان ها باشیم و شبها در نایلون های بی سر و ته با جسمی معلول به امید آنکه فردایی خواهیم داشت یا نه ...
زنی که باید شب ها زیر سقف آسمان با لالایی چکه های باران خواب را مهمان چشمانی کند که تا صبح از سرمای سوزناک شب های آمل خواه و نا خواه باز و بسته می شود تا دوباره خود را در میان انسانهایی ببیند که داشته هایشان از آرزوهایش رنگین تر است.
 شاید برای هریک از ما نقشی را انتخاب کرده باشد و شاید گزینه بعدی خود ما باشیم که باید نقش آفرینی کنیم.
+8
رأی دهید
-0
 
0
 
0
 
0
 
قابل توجه کاربران محترم:
توجه کنید که درج رای مثبت به مطالب، به معنی تایید مطلب و یا علاقه به محتوای خبر نیست و طبعا درج رای منفی نیز به معنی عدم علاقه به محتوای خبر نخواهد بود. سیستم شمارش آرا کمک میکند تا مطالب مهمتر، به انتخاب کاربران سایت، از دیگر مطالب مجزا شده و در بخش مطالب داغ ظاهر گردند. ممکن است یک خبر ناگوار از ارزش خبری بالایی برخوردار بوده و صحیح تر آن است که کاربران به این خبر رای مثبت داده تا در بخش خبرهای داغ سایت در معرض دید بینندگان بیشتری قرار گیرد. بنابراین درج رای مثبت و یا منفی به معنای مهم بودن خبر و یا بی اهمیت بودن آن است.
به جمع دنبال‌کنندگان ایرانیان انگلستان در فیس‌بوک بپیوندید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar