fredag 15 juni 2018

نماینده مجلس ایران: شاید ازاله بکارت با شیشه “پپسی” بوده!

نماینده مجلس ایران: شاید ازاله بکارت با شیشه “پپسی” بوده!

نماینده خمینی‌شهر از دخالت در پرونده تجاوز به دخترک افغانستانی دست‌بردار نیست.
به گزارش «محبت نیوز» حواشی درباره پرونده دختر پنج ساله افغان که در خمینی شهر مورد تجاوز قرار گرفته همچنان ادامه دارد و “محمدجواد ابطحی” نماینده خمینی‌شهر که پیشتر با انتشار نامه‌ای خواستار برخورد با مسولان بهزیستی و اورژانس اجتماعی بابت انتشار خبر تجاوز به بهاره؛ دختر ۵ ساله افغان شده بود همچنان از دیدگاه خود دفاع می‌کند.
این نماینده در اظهاراتی سخیف گفته «اصلن معلوم نیست تجاوز صورت گرفته باشد یعنی بچه کوچک را به طرق مختلف نمی‌شود رفع بکارت کرد؟ فقط باید تعرض جنسی صورت بوده باشد؟»
او ادعا کرده من رشته تحصیلی‌ام حقوق است، من حقوقدان هستم؛ بنابراین می‌دانم نظر پزشکی قانونی برای قاضی حجت نیست.
ابطحی توضیح داده «هرچیزی وارد بشود خونریزی ایجاد می‌کند، من نباید این‌ها را رسانه‌ای کنم، اگر بر اساس ورود شیشه پپسی بوده باشد چه؟»
گفته‎های ابطحی در حالی است که پزشکی قانونی به طور رسمی تجاوز به دختر۵ساله را تایید کرده است. رسانه‌های داخل ایران نوشته‎اند به نظر می‌رسد ابطحی حتی تلاش دارد به قاضی پرونده خط بدهد که به نظر پزشکی قانونی توجه نکند.
این نماینده هفته گذشته در نامه‌ای خواهان برکناری رئیس اورژانس اجتماعی به دلیل انتشار خبر تجاوز به یک کودک پنج ساله افغانستانی شده بود، اعلام کرده به سبب آنکه این جنایت در خمینی‌شهر، اتفاق افتاده و این شهر به نام بنیانگذار انقلاب ایران نامیده شده، موضوع تجاوز نمی‌بایست در رسانه‌ها بازتاب می‌یافت.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar