tisdag 26 juni 2018

حمله «شیخ حسین انصاریان» به کلیساهای خانگی و مسیحیت

حمله «شیخ حسین انصاریان» به کلیساهای خانگی و مسیحیت

انصاریان از وعاظ صدا و سیما در یک سخنرانی به کلیساهای خانگی حمله کرده و مسیحیان را جنایتکار خوانده است.
به گزارش «محبت نیوز» شیخ حسین انصاریان از منبری‎های حوزه‎ علمیه که موعظه‎ها و سخنرانی‎های او سالهاست از صدا و سیمای جمهوری اسلامی به مناسبت‌های مختلف پخش می‎شود در تازه‌ترین جلسه اخلاق خود در حسینیه همدانی‌ها به موضوع «قرآن، معمار ساختمان سعادت بشر» پرداخته است که در آن کلیساهای خانگی و مسیحیت را هم خطاب قرار داده است.
او در اظهاراتی طولانی به تعریف و تمجید از اسلام پرداخته و سپس گفته «مسیحی‌ها این چند ساله در افغانستان و عراق و سوریه و در جنگ هشت‌ ساله چندمیلیون نفر از ما را تکه‌تکه کردند و آتش زدند. یهودی‌ها هم که اربابان این مسیحی‌ها هستند! امام می‌گویند ظرف آب و غذایت را جدا نکن، اما این گرگ آمریکا دوازده برنامه برای ما نوشته که اگر انجام ندهید، تمام درها را به روی شما می‌بندیم. حالا هفتاد میلیون نفرتان هم مثل برگ درخت ریختید و مُردید، مُردید؛ اینها مسیحیان هستند! گاهی جوان‌ها به من می‌گویند که چه جزوه‌هایی چاپ می‌کنند که فقط محبت و مهربانی در مسیحیت است. راست می‌گویید؟ یک مهربانی‌شان این است که چندمیلیون نفر را در این ده، بیست ‌سال کشته‌اند و خانه‌ها را خراب کرده‌اند. این محبتشان است! کلیساهای خانگی شما را به چه محبتی دعوت می‌کنند؟ به کدام محبت؟ فرهنگ‌های دیگر مریدها و جذب‌کنندگانشان را به کجا رساندند؟ چه اخلاقی دارند، چه تربیتی دارند، چه آقایی دارند؟»
حمله به کلیساهای خانگی و به طور کل مسیحیت یک سوی ماجراست و سوی دیگر آن نگرانی روز افزون روحانیون از فاصله گرفتن مردم با این دین حکومتی است. حالا بسیاری از شهروندان که به خاطر فشارها و عقب‎ افتادگی‏‌هایی که اسلام فقهی دارد و جمهوری اسلامی براساس منافع خود از آن بهره برداری می‌کند از باورهای مذهبی که در دل خانواده و جامعه و مدرسه و دانشگاه به آن‌ها پمپاژ شده فاصله گرفته‎اند و بخشی قابل توجهی از آنها تغییر دین دادند و مسیحی شدند.
کلیساهای خانگی فرصتی است تا آن‌ها به آرامش برسند و قلبشان را به خداوند زنده بسپارند و این برای جمهوری اسلامی که روز به روز کسب و کار مساجدش کسادتر می‎شود قابل تحمل نیست که ببیند دستگاه و دکانی که برای پر کردن جیبش ساخته چنین بی‎رونق می شود و تنها کاری که در توان دارد تخریب و توهین است. نمونه آن ادعاهای گاه و بیگاه انصاریان است که جنایاتی را که داعش و حزب الله و حشدالشعبی و سپاه پاسداران و سایر گروه های تروریستی اسلامی زیر عنوان دین در خاورمیانه می‌کنند را به مسیحیت نسبت می‎دهند.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar