torsdag 21 juni 2018

اقدامات سختگیرانه اتحادیه اروپا در برابر پناهجویان خاطی

اقدامات سختگیرانه اتحادیه اروپا در برابر پناهجویان خاطی

اتحادیه اروپا در نظر دارد تدابیر سختگیرانه را نسبت به آن عده از پناهجویان اتخاذ کند که از مقررات مهاجرتی این اتحادیه سرپیچی می‌کنند.
به گزارش «محبت نیوز» هفت پیشنهادی که قرار است مورد بحث قرار گیرد در مورد اقدامات سختگیرانه در برابر پناهجویانی است که از همکاری با ادارات خودداری می‌کنند و یا هنگام پناهندگی به‌صورت غیر قانونی به کشور دیگر سفر می‌کنند.
به نقل از رادیو سوئد، انا ماریا کورازا بیلدت، نماینده پارلمان اروپا از حزب مودرات سوئد در مورد این پیشنهادها دید مثبت دارد. او می‌گوید: اگر شما با ادارات همکاری نکنید، از انگشت نگاری خودداری کنید، بصورت غیر قانونی از یک کشور به کشور دیگر در اتحادیه اروپا سفر کنید؛ کمک هزینه دریافت نخواهید کرد و حق آموزش و تحصیل را نیز نخواهید داشت. امکان از دست رفتن حق اقامت نیز وجوددارد.
بر پایه پیشنهادهای جدید، بگونه مثال اگر یک پناهجو از ایتالیا برای درخواست پناهندگی به سویدن سفر کند در این صورت کمک هزینه که دریافت می‌کنند کم‌تر خواهد بود. در ضمن پرونده پناهجویی فرد سریع‌تر از حد معمول بررسی خواهد شد و هدف اصلی از اجرای چنین روند، رد درخواست پناهندگی خواهد بود.
وزیر امور مهاجرت سوئد، هیلینی فریتزون در مورد رد و یا تایید این طرح توضیحی نداده است اما او می‌گوید: ما هنوز جهت گیریی در این زمینه نداشته ایم. اما سویدن در اتحادیه اروپا دیدگاه خود را در پیوند با این طرح خواهد داشت.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:
FacebookTwitterBalatarinTelegram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar