tisdag 5 juni 2018

رئیس فراکسیون زنان مجلس: وضعیت کودک آزاری در ایران بحرانی است

رئیس فراکسیون زنان مجلس: وضعیت کودک آزاری در ایران بحرانی است

رئیس فراکسیون زنان مجلس ایران اعلام کرد که وضعیت کودک آزاری در کشور بحرانی است و خشونت ها و کودک آزاری جامعه را به سمت فروپاشی اخلاقی سوق داده و زنگ خطری جدی است.
به گزارش «محبت نیوز» پروانه سلحشوری با تاکید بر اینکه وضعیت کودک آزاری در کشور بحرانی است و باید جدی گرفته شود، گفت: خشونت ها و کودک آزاری جامعه را به سمت فروپاشی اخلاقی سوق می دهد و زنگ خطری جدی است.
به گزارش خبرگزاری “خانه ملت”، سلحشوری در واکنش به آزار دختر بچه ۶ ساله افغان در خمینی شهر با بیان اینکه میزان واقعی کودک آزاری ها در کشور مشخص نیست، افزود: در حال حاضر کودک آزاری ها نسبت به گذشته بیشتر گزارش و منعکس می شود بنابراین تصور می شود میزان آن افزایش یافته است.
وی افزایش آگاهی و اطلاع رسانی و تصویب قوانین بازدارنده را راهکار مبارزه با کودک آزاری دانست و ادامه داد: در تمامی دنیا شاهد کودک آزاری جنسی هستیم و پدیده ای جهانی است اما رخداد روزانه این پدیده در کشور زنگ خطری جدی بوده و بیانگر این است که باید بیشتر به آن پرداخته و جدی گرفته شود.
سلحشوری با بیان اینکه تصویب قانون تنها راه حل معضل کودک آزاری نیست، تصریح کرد: قانون گریزی در ایران بسیار شایع است بنابراین تصویب قانون صد در صد جوابگو نبوده و حل مشکل کودک آزاری تنها با قوانین کیفری امکان پذیر نیست بلکه باید ساز و کار اجرایی آنها نیز فراهم شود.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar