lördag 30 juni 2018

کمک مالی دولت کانادا به یک گروه شیعه یهودی ستیز خبرساز شد

کمک مالی دولت کانادا به یک گروه شیعه یهودی ستیز خبرساز شد

شیخ شفیق هدی، روحانی شیعه و مدیر یک سازمان یهودی ستیز در سخنرانی که ۹ جون ۲۰۱۸ به مناسبت روز قدس ایراد کرد، خواستار نابودی قدرت های به گفته وی غاصب از جمله آمریکا و صهیونیست های اسرائیلی شد.
شیخ شفیق هدی
شیخ شفیق هدی
به گزارش«محبت نیوز» دولت لیبرال ترودو به یک گروه تندروی شیعه که به طور علنی خواستار نابودی اسرائیل می باشد، کمک مالی تحت عنوان Canada Summer Jobs Grant اعطا می کند. رهبر حزب محافظه کار کانادا، با این استدلال که گروه اسلامی Islamic Humanitarian Service عملن به نفرت پراکنی بر علیه اسرائیل دامن می زند، با انتقاد شدید از دولت ترودو خواستار لغو شدن کمک مالی شده است.
به نوشته مجله ایران جوان، طی دو سال گذشته، دولت فدرال با پرداخت ۵۰ هزار دلار کمک مالی دولتی به این سازمان موافقت کرده است. هرچند بایستی تاکید کرد که در دوران زمامداری محافظه کاران استیون هارپر بر کانادا نیز پیتر برید، نماینده سابق مجلس فدرال از حوزه انتخاباتی مربوطه، موافقت دولت هارپر با پرداخت ۵ هزار و ۹۶۶ دلار کمک مالی به سازمان اسلامی برای اجرای برنامه Canada Summer Jobs را به دست آورده بود.
شیخ شفیق هدی، روحانی شیعه و مدیر سازمان مورد اشاره در سخنرانی که ۹ جون ۲۰۱۸ به مناسبت روز قدس ایراد کرد، خواستار نابودی قدرت های به گفته وی غاصب از جمله آمریکا و صهیونیست های اسرائیلی شد. هدی در بخشی از سخنانش گفت: سربازان شما در همان کیسه های حمل جنازه که شما برای فلسطینی ها تدارک دیده اید، فلسطین را ترک خواهند کرد.
لازم به ذکر است که استیون بلانی، وزیر سابق امنیت عمومی کانادا (در دولت هارپر) نیز اختصاص بودجه به سازمان اسلامی افراط گرا را محکوم کرده است.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar