fredag 29 juni 2018

نگرانی حوزویان از فروپاشی نظام اسلامی در ایران

نگرانی حوزویان از فروپاشی نظام اسلامی در ایران

یک مقام حوزوی در سخنانی با نگرانی از وضعیت جمهوری اسلامی گفته دشمنان انقلاب بی‎پرده در مقابل انقلاب و کشور بسیج شده‌اند و علیه نظام شمشیر کشیده‌اند.
هاشم حسینی بوشهری
به گزارش «محبت نیوز» هاشم حسینی بوشهری عضو شورای عالی حوزه‎های علمیه گفته باید در مقابل دشمنانی که امروز بدون هیچ پوشش و پرده‎ای در مقابل انقلاب و کشور بسیج شده‎اند هوشیار بود.
با آغاز اعتصابات و اعتراضات گسترده در شهرهای بزرگ مثل تهران، مشهد، اصفهان و شیراز و کرمانشاه مقام‎های ارشد جمهوری اسلامی از آینده خود و نظام بیمناک شده‎اند و آن را مدام در سخنرانی‎های خود تکرار می‎کنند و از مردم می‎خواهند پشت نظام را خالی نکنند.
به گزارش وبسایت «حوزه»، حسینی بوشهری در نشست ستاد برگزاری مراسم چهلمین سالگرد نماز جمعه که در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد گفته امسال همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شاهد اوج گیری تلاش دشمن برای نابودی انقلاب هستیم؛ دشمن به دنبال تخریب چهره نظام و فشارهای همه جانبه برای مقابله با کشور است.
او توضیح داده «امروز همه دشمنان علیه ما بسیج شده‎اند و شمشیرها را از رو بسته و نقاب‎ها را کنار زده‌اند و کسی که نمی‌توان نام او را انسان خطاب کرد [ترامب و بولتون و نتانیاهو] می‎گویند که نمی‌گذارند چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن بگیرید؛ این انقلاب ریشه دار تر از آن است که امثال ترامپ بخواهند چنین مدعی داشته باشند.»
حسینی بوشهری همچنین گفته باید به شکلی برنامه ریزی کنیم که چشم طمع آنها را کور کنیم.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar