lördag 16 juni 2018

طرح پیوستن اعضای خانواده پناهجویان در پارلمان آلمان تصویب شد

طرح پیوستن اعضای خانواده پناهجویان در پارلمان آلمان تصویب شد

بر اساس این طرح سالانه ۱۲ هزار تن از اعضای خانواده‌ پناهجویانی که به دلیل جنگ یا شرایط غیرقابل‌تحمل در کشورشان اجازه‌ی اقامت موقت در آلمان را دریافت کرده‌اند، می‌توانند به آنها بپیوندند.
به گزارش «محبت نیوز»  طرح دولت آلمان برای پیوستن اعضای خانواده پناهجویان در پارلمان این کشور تصویب شد. به این ترتیب ماهانه یک‌هزار تن از اعضای خانواده پناهجویانی که به‌طور موقت اجازه اقامت در آلمان را دارند می‌توانند به آنها بپیوندند.
به نقل از DW، روز جمعه (۱۵ ژوئن / ۲۵ خرداد) ۳۷۰ تن از نمایندگان آلمان به طرح یادشده رای مثبت دادند، ۲۹۰ نماینده با آن مخالفت کردند و سه نفر نیز رای ممتنع دادند.
بر اساس این طرح سالانه ۱۲ هزار تن از اعضای خانواده‌ی پناهجویانی که به دلیل جنگ یا شرایط غیرقابل‌تحمل در کشورشان اجازه‌ی اقامت موقت در آلمان را دریافت کرده‌اند، می‌توانند به آنها بپیوندند.
دولت آلمان موافقت خود را با این طرح در ماه مه (اردیبهشت) سال جاری اعلام کرده بود.
گزینش این افراد توسط “اداره‌ی امور فدرال” (Bundesverwaltungsamt) صورت می‌گیرد و در این راستا “دلایل انسان‌دوستانه” تعیین‌کننده خواهد بود. دوری درازمدت از همسر، وجود یک فرزند خردسال، وجود خطرات جدی برای فامیل درجه یک در وطن پناهجو و بیماری علاج‌ناپذیر که مستلزم پرستاری درازمدت بیمار است، از جمله این دلایل به‌شمار می‌روند.
“اداره امور فدرال” می‌تواند در شرایط استثنایی یا “سخت”، مانند بیماری شدید پناهجو، از سقف ماهانه یکهزار نفر بگذرد.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar